اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور مرسی در اجلاس غیرمتعهدها نشانه شکست آمریکا در دنیای عرب است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مرسی در اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران نشانه شکست آمریکا در دنیای عرب است.

حضور مرسی در اجلاس غیرمتعهدها نشانه شکست آمریکا در دنیای عرب است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: اجلاس سران غیرمتعهد در تهران در حقیقت بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران است.

ابراهیم آقامحمدی در ادامه گفت: بیش از دو سوم کشورهای جهان عضو اجلاس سران غیر متعهد هستند.

وی افزود: روزی که بنیانگذاران این اجلاس آن را تشکیل دادند، در یک فضایی دوقطبی بود، اما امروز ما شاهد هستیم که کشورهای عضو این اجلاس هستند که صاحب قدرت و ثروت هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در حالی این اجلاس در تهران برگزار می‌شود که غرب به صورت غیرقانونی و خلاف چارچوب سازمان ملل آمده تحریمی علیه ایران آغاز کرده است.

آقامحمدی یادآور شد: حضور نمایندگان 120 کشور جهان در جمهوری اسلامی در حقیقت شکست انحصار طلبی بنیاد غرب و بی‌اعتنایی به تحریم‌های کشورهای غربی علیه ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس سران غیر متعهد در حقیقت نشان دهنده قدرت محوری جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با بیان این که سه سال ریاست این اجلاس به ایران واگذار شده، گفت: در این سه سال ایران اسلامی با نفوذی که در جهان دارد می‌تواند بیش از این تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مرسی در این اجلاس نشانه شکست آمریکا در دنیای عرب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور دبیرکل سازمان ملل در اجلاس سران غیر متعهد در تهران یک فرصت، یک پیروزی قوی سیاسی و اقتصادی برای ایران است.

آقامحمدی تصریح کرد: اجلاس سران غیر متعهد در تهران در حقیقت بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران است.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول