اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

اجلاس غیرمتعهدها با سخنرانی رهبری «گُل می‌اندازد»

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه اجلاس سران غیرمتعهدها با سخنرانی مقام معظم رهبری «گل می‌اندازد»، گفت: جنبش غیرمتعهدها با حضور و ریاست ایران رمق پیدا کرد.

اجلاس غیرمتعهدها با سخنرانی رهبری «گُل می‌اندازد»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بامداد امروز در نشست با علما و فضلای شهرستان ساری که در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه و طاهایی استاندار مازندران برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را هفته خدمت، تلاش، کار و سازندگی برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مناصب‌ خود را با یک روز طلبگی عوض نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: پوشیدن لباس طلبگی یک افتخار است و از زمانی که در این مسیر قرار گرفتم خیلی خوشحالم.

پورمحمدی امروز را جزو خطیرترین شرایط انقلاب دانست و افزود: اهمیت انقلاب اسلامی نیز هر روز بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب دُر گران‌بهایی است که هر روز صیقل داده می‌شود و جوهر اصلی آن مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: هر روز که جلوتر می‌رویم دشمنی با این نظام افزایش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه در 33 سال انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از مراحل سخت گذشته است، تصریح کرد: در شرایط خیلی سخت و حاد، خداوند نیز به این ملت لطف کرده است.

وی با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی صاحب بمب اتمی نیست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها نیز اعلام می‌کنند که شاید ایران در صورت تداوم فعالیت در زمینه انرژی هسته‌ای، صاحب بمب اتمی شود.

این مسئول با اشاره به تاریخچه اسرائیل و رژیم صهیونیستی گفت: در سال 1947 میلادی اسرائیل در سازمان ملل به رسمیت شناخته شد، در سال 1948 دولت صهیونیستی شکل گرفت و در سال 1955 نخستین قرارداد تشکیل و ساخت مرکز اتمی اسرائیل با همکاری دولت فرانسه امضا شد.

پورمحمدی با اعلام اینکه اسرائیل 47 سال قدرت اتمی دنیا است، یادآور شد: اسرائیل با همکاری فرانسه در حالی شعار حقوق بشر را سر می‌دهند که در ذات خود اینگونه نیستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه 18 میلیون از نسل صهیونیست‌ها حاکم عالم هستند، تصریح کرد: اسرائیلی‌ها خود را نژاد برتر می‌دانند به طوری که به خود اجازه نمی‌دهند با غیریهودی‌ها ازدواج کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران اسرائیل را مچاله کرده است، بیان داشت: شیشه عمر اسرائیل در دست ایران است.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا در مسئله سوریه، لبنان و عراق رسوا شده است، به اذعان اظهارات کی‌سینجر در حوادث اخیر خاورمیانه اشاره کرد و گفت: چگونه آمریکا می‌خواهد به این سئوال پاسخ دهد که چرا در سوریه، آمریکا هم‌پیمان القاعده شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه در اجرایی شدن اجلاس غیرمتعهدها باید قدردان دولت باشیم، اظهار داشت: متکی وزیر امور خارجه سابق ایران نیز برای تحقق میزبانی ایران برای این اجلاس زحمت‌های زیادی کشیده است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه اجلاس سران غیرمتعهدها با سخنرانی مقام معظم رهبری «گل می‌اندازد»، خاطرنشان کرد: جنبش غیرمتعهدها با حضور و ریاست ایران رمق پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران به دلیل دین‌مداری به جایگاه جهانی رسیده است، یادآور شد: مردم با گرایش رهبری به دین و دین‌مداری، پای «عَلَم انقلاب و رهبری ایستاده‌اند».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه هر کسی خدمات امروز دولت و دولت‌های گذشته را نبیند بی‌انصافی است، اظهار داشت: انتقادمان به احمدی‌نژاد جدی است ولی این دولت به کار، تلاش و همت نیز معروف است.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول