اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین‌‌فدایی در گفت‌و‌گو ‌با ‌فارس‌:

سلطه آمریکا‌ در جهان با برگزاری اجلاس نم در تهران به پایان رسید‌

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اتخاذ مواضع اصولی و منطقی منجر به پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل شده است، گفت: تمام راهبردها و سیاست‌های استکبار برای انزوای ایران با شکست مواجه شده است.

سلطه آمریکا‌ در جهان با برگزاری اجلاس نم در تهران به پایان رسید‌

حسین فدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر چشو دنیا معطوف به ایران است، اظهار داشت: در عرصه بین‌الملل یک هماوردی بین جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه اتخاذ مواضع اصولی، منطقی و ایستادگی روی مطالبات عمومی ملت‌ها که مبتنی بر عدالت، امنیت، صلح جهانی و استقلال کشورهای آزادیخواه جهان است، منجر به حرکت روبه‌ جلو و پیشرفت برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: تمام راهبردها و سیاست‌هایی که نظام سلطه برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده بود با شکست مواجه شده است.

نظام سلطه همواره به‌دنبال ایران هراسی در جهان است

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استکبار مدت‌ها در جهان به‌دنبال ایران هراسی، اسلام‌هراسی، تشیع‌هراسی است که به لطف خدا تا امروز در این دسیسه‌ها و توطئه‌ها موفق نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران یادآور شد: تمام تلاش‌ نظام سلطه در ارتباط با اجلاس این بود که اثبات کنند ایران کشوری بدون پشتوانه بین‌المللی، چه در بین ملت‌ها و چه در بین دولت‌ها است و می‌خواستند با این کارها ایران را به انزوا بکشانند.

 

 

 

استکبار با تحریم و تهدید کشورها به‌دنبال کم‌رونق کردن اجلاس نم بود

فدایی در ادامه بیان داشت: استکبار تلاش کرد که اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران برگزار نشود و در همین ارتباط با سران کشورها جلسه گذاشتند برای اینکه آنها را از شرکت در اجلاس منصرف کنند به تطمیع و تحریم و تهدید روی آوردند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست نقشه‌های شوم دشمنان تاکید کرد: وقتی دشمنان قسم خورده نظام دیدند نقشه‌هایشان راه به جایی نمی‌برد و موفق نمی‌شوند تلاش کردند که اجلاس را در سطح نازلی برگزار کنند، یعنی سران کشورها در این اجلاس شرکت نکنند که خوشبختانه این دسیسه نیز با شکست روبه‌رو شد.

حضور پرشور سران کشورها در تهران ناکامی بزرگ دشمنان نظام است

وی با تاکید بر برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 50 تن از سران برجسته کشورها در این اجلاس شرکت کردند و این یک ناکامی بزرگ برای دشمنان جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری اجلاس در تهران یک فرصت بسیار طلایی برای ایران است اظهار داشت: در طول مناسبات دیپلماسی تاریخ کشور بزرگ‌ترین واقعه سیاسی و اجلاسی که بعد از انقلاب درون ایران رخ داده است، برگزاری جنبش عدم تعهد در جمهوری اسلامی است و برگزاری این اجلاس می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی بر کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای منطقه داشته باشد.

 

 

سلطه آمریکا و نظام تک بعدی در جهان به پایان رسید

فدایی با توجه به دستاوردهای اجلاس نم گفت: این اجلاس می‌تواند دستاوردهای زیادی برای کشورهای جهان و جمهوری اسلامی داشته باشد، در این نشست ما باید بتوانیم از افتخارات خودمان استفاده کنیم و نظام سلطه را به چالش اساسی بکشیم.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این اجلاس این است که به همه جهانیان بفهمانیم دیگر زمان مناسبات ارباب و رعیتی در دیپلماسی بین‌الملل به پایان رسیده است، سلطه آمریکایی‌ها و نظام تک بعدی در جهان به پایان رسیده و دوران حاکمیت ظالمان بر مظلومان دنیا دیگر تمام شده است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول