اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان:

اجلاس نم مقدمه‌ای بر خاموشی صدای استکبار علیه ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اجلاس نم مقدمه‌ای بر خاموشی صدای تند استکبار علیه ایران و زمینه‌ساز اقتدار و سرافرازی کشور از یک امتحان سخت است.

اجلاس نم مقدمه‌ای بر خاموشی صدای استکبار علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام ولی عادلی عصر امروز در جریان یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 23 شهید کارمند این شهرستان در مصلای صومعه‌سرا اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به معنای واقعی اهل علم و قلم بودند.

وی با بیان اینکه مهر شهیدان رجایی و باهنر پس از گذشت سال‌ها هنوز در قلب مردم موج می‌زند، افزود: هفته دولت فرصتی مغتنم برای پاسداری یاد و خاطره این شهدا و ارج گذاشتن بر حوزه‌های خدمت و فعالیتی آنهاست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، توجه تمام مسئولان نظام به رفتار و حوزه‌های خدمت به مردم را مهم دانست و تصریح کرد: فداکاری و امانت‌داری یادگارهای دولت شهیدان رجایی و باهنر برای مسئولان کنونی است.

وی با تصریح بر اینکه انجام شایسته مسئولان در اجرای وظایف علاوه بر پاداش دنیوی از اجر معنوی نزد پروردگار نیز برخوردار است، ابراز کرد: ملت ایران به دلیل اتحاد و یکرنگی همواره شایسته بهترین‌ها هستند.

عادلی داشتن عزم راسخ و تلاش مضاعف را رمز دستیابی به رشد و بالندگی کشور در تمام عرصه‌ها برشمرد و متذکر شد: با همت و اتحاد مردم و مسئولان اکنون آوازه  اقتدار نظام و انقلاب در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها و حضور 120 کشور دنیا در آن گفت: این اجلاس مقدمه‌ای بر خاموشی صدای تند و تیز استکبار علیه ایران و زمینه ساز اقتدار و سرافرازی کشور از یک امتحان سخت و دشوار است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و هدایت آن به دست مقام معظم رهبری مسیر تند فتح قله‌های توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است.

وی به حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: روز قدس در ایران به حدی شگفت‌انگیز بود که 75 کشور دنیا را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سرزمین قدس وا داشت.

عادلی با بیان اینکه نتیجه تلاش مسئولان در زندگی مردم تبلور می‌یابد، ابراز کرد: همواره تلاش مسئولان در سایه ارائه خدمات شایسته برای ایجاد زندگی سالم و راحت در بین مردم است.

وی انعکاس اخبار خدمات دولت و مسئولان به صورت وسیع در بین مردم برای ایجاد بصیرت همگانی را مهم خواند و یادآور شد: تحول در خدمت از گذشته تاکنون باید برای مردم تبیین و  آشکار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: رشد در بخش آبرسانی، گاز، آسفالت، برق و ... از جمله تحولات آشکار کشور در مناطق مختلف بوده که نشان از صرف تلاش و هزینه‌های بسیار است.

وی با تاکید بر کاهش تفرقه و هجمه‌های دشمن علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی، متذکر شد: در مقابل تفرقه‌افکنی دشمنان سکوت جایز نیست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول