اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 روز رقابت تنگاتنگ

پرونده هفتمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر بسته شد

خبرگزاری فارس: پس از پنج روز رقابت نفسگیر و تنگاتنگ، هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر سازمان بهزیستی کشور در بخش دختران در اردبیل به کار خود پایان داد.

پرونده هفتمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح امروز در سالن ورزشی محقق اردبیلی برگزار شد از برترین‌های هر رشته تجلیل و از مدال‌آوران با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

در رشته ورزشی آمادگی جسمانی این جشنواره در رده سنی زیر 14 سال ثریا عابدینی از تیم تهران به مقام سوم، منا عدالتی از خراسان شمالی مقام دوم و معصومه جوکار از بوشهر مقام اول را کسب کردند.

در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی  بالای 14 سال اعظم ترکاشوند از همدان مقام سوم، شیما فرهادی از فارس مقام دوم و مهناز میرزایی از گیلان مقام اول را کسب کردند.

شبنم حبیبی از آذربایجان‌غربی، فاطمه شجاع از تهران "ب" و زینب جمشیدی از تهران "الف" نیز به ترتیب مقام‌های سوم تا اول رشته دو و میدانی زیر 14سال را کسب کردند.

در رشته دو و میدانی در رده سنی زیر 14 سال نیز حکیمه احمدی از خراسان رضوی، شهلا اسکندری از اردبیل و سمیرا توکلی از اصفهان به مقام‌های سوم تا اول این رشته ورزشی دست یافتند.

شیرین نوبخت از کردستان و فاطمه متولی مهر از یزد به طور مشترک مقام سوم رشته تنیس روی میز زیر 14 سال، مهناز رضایی از کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم و سیما داشدی از بوشهر نیز مقام اول این رشته ورزشی را کسب کردند.

در رشته ورزشی تنیس‌ روی میز در رده سنی بالای 14 سال زهره پیوندکش از کهگیلویه و بویراحمد و بهاره مقیمی از تهران "ب" به طور مشترک مقام سوم ، سمانه جعفری از کرمان مقام دوم و زیور الهی از بوشهر مقام اول این رشته از مسابقات را کسب کردند.

در رشته ورزشی شطرنج که در یک رده سنی برگزار شد، فاطمه فعله‌گری از فارس سوم، سحر قربان‌تبار از مازندران دوم و نیلوفر نعمتی‌فرد از بوشهر اول شدند.

در رشته ورزشی شنا در رده سنی زیر 14 سال شقایق مولایی از سمنان مقام سوم، لیلا صادقی از کرمان مقام دوم و مریم امیدی از استان البرز مقام اول را کسب کردند.

همچنین پریسا صادقی از اصفهان مقام سوم، افسانه خلیلیان از خراسان رضوی مقام دوم و فاطمه حسینی از قم مقام اول رشته ورزشی شنا در رده سنی بالای 14 سال را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از مسابقات به پاس تلاش‌های عاطفه زارعی از بوشهر در رشته ورزشی د و و میدانی و فاطمه پور‌‌شیخ‌علی از کرمان در رشته ورزشی شنا قدردانی شد.

در هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر و در مجموع  نتایج استان تهران "الف" با یک طلا و یک مقام چهارمی به مقام سوم، اصفهان با یک طلا و یک برنز به مقام دوم و بوشهر با چهار طلا به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول