اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی ما هستند

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران و مدال‌آوران استان اردبیل سرمایه‌های اجتماعی جامعه ما هستند.

ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا برادران ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال‌آور ووشوکار اردبیلی در مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام اظهار داشت: استان اردبیل به وجود این ورزشکاران به خود می‌بالد و آنان را سرمایه‌های اجتماعی خویش قلمداد می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در استان با جدیت تمام پیگیری می‌شود افزود: افتخار‌آفرینی‌های مداومی که برای استان اردبیل صورت گرفته است شهر ما را در ردیف استان‌های ورزشی کشور قرار داده به طوری که حتی در عرصه جهانی نیز نام‌آور شده‌ایم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش استان اردبیل تحول چشمگیری را شاهد بوده است، تصریح کرد: افتخارآفرینی سجاد انوشیروانی در المپیک 2012 لندن و پس از آن مدال‌آوری جواد آقایی در رشته ووشو مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام نقطه عطفی در ورزش قهرمانی استان اردبیل است.

این مسئول ادامه داد: اردبیل ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزشی کشور را دارد و ما این ادعا را در رشته‌های ورزشی همچون کشتی، وزنه‌برداری و ووشو اثبات کردیم.

برادران در پایان سخنان خود از حمایت قاطع اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران خبر داد و ابراز داشت: این حمایت‌های ما استمرار و تداوم یافته چراکه معتقدیم درخشش هر یک از قهرمانان در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی افتخاری بزرگ برای اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد آقایی قهرمان ارزشمند و با اخلاق ووشو کشورمان که دارای مدال جهانی و چندین مقام بین‌المللی است، موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام مدال ارزشمند نقره را به دست آورد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول