اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش 3,5 برابری

سرانه ورزشی کرمان 57 سانتی‌متر مربع است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در سال 84 سرانه ورزشی در استان کرمان 18 سانتی‌متر مربع بوده و در سال جاری 57 سانتی‌متر مربع است، یعنی بیش از 3,5 برابر افزایش یافته است.

سرانه ورزشی کرمان 57 سانتی‌متر مربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی در ویژه برنامه دولت عشق با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: وحدت و همکاری بی‌نظیری در بین مسئولان استان کرمان به صورت استثنایی به وجود آمده است.

وی افزود: در زمینه امنیت در 2.5 سال گذشته در استان کرمان در سایه این وحدت و هماهنگی به وجود آمده که در سال 89 ناامنی 12 درصد، در سال گذشته 21 درصد و در سال جاری 23 درصد کاهش یافته و در مجموع 54 درصد افزایش امنیت در استان کرمان رقم خورده است.

کمالی گفت: در سایه این امنیت سرمایه‌گذاری بزرگ 15 هزار میلیارد تومان به کمک بخش خصوصی، دولتی و بین‌المللی در استان کرمان صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: در گذشته استان کرمان در لیست سیاه گردشگری جهانی مطرح بود و به دلیل این افزایش امنیت از لیست سیاه بین‌المللی خارج شده است.

کمالی بیان کرد: در زمینه فرهنگی کارهای بزرگی صورت گرفته و تنها طی دو سال گذشته 33 میلیارد تومان با 468 طرح فرهنگی به غیر از اعتبارات سالانه دستگاه‌های اجرایی و اداری سرمایه‌گذاری شده و این نشان می‌دهد که یک جهش فرهنگی بزرگ اتفاق افتاده است.

کمالی بیان کرد: در سال 84 سرانه ورزشی در استان کرمان 18 سانتی‌متر مربع بوده و در سال جاری 57 سانتی‌متر مربع است، یعنی بیش از 3.5 برابر افزایش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: مجتمع‌های فرهنگی در 21 شهرستان استان کرمان وجود دارد و کانون‌های فرهنگی مساجد از 50 مورد به 700 مورد در سراسر استان کرمان افزایش یافته و این گام بلندی در بحث فرهنگی است.

کمالی افزود: در بخش عمرانی طی چند سال اخیر کارهای بزرگی صورت گرفته و در حال حاضر در استان کرمان 523 طرح و پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود و تنها دو پروژه در سیرجان و زرند 900 میلیارد تومان است و 171 میلیارد تومان کلنگ‌زنی در هفته دولت صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: بیش از 40 طرح ماندگار با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی تا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند و مورد استفاده مردم استان کرمان قرار می‌گیرد.

کمالی عنوان کرد: بازسازی بم با عنایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم به فاصله چهار سال به عنوان پدیده استثنایی و الگویی برای مدیریت جهانی  شده و در کنار آن واحدهای ساختمانی برای زلزله‌زدگان شمال استان کرمان ساخته شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول