اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان در 23 رشته ورزشی صاحب جایگاه کشوری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به شکسته شدن معیارهای کشوری توسط ورزش استان زنجان گفت: در حال حاضر استان زنجان در 23 رشته ورزشی صاحب جایگاه است.

زنجان در 23 رشته ورزشی صاحب جایگاه کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در همایش جوانان و دولت مهر که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، با اشاره به میزبانی ایران از مسئولان ارشد 120 کشور جهان اظهار داشت: این پیروزی در واقع بزرگ‌ترین موفقیت برای مردم ایران محسوب می‌شود.

وی به موفقیت ایران در قرار گرفتن در رتبه 17 کشور برتر المپیک لندن اشاره کرد و افزود: این موفقیت در باور خیلی‌‌ها نمی‌گنجید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2014 کره‌جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: کسب 30 سهمیه و 15 مدال از اهداف تعیین شده برای این مسابقات است.

وی به اقدام رئیس جمهور در اعطای بالاترین نشان لیاقت و شجاعت به سرمربی تیم ملی کشتی اشاره کرد و گفت: کسب سه مدال طلا در المپیک از نتایج غرورآفرین ورزش ایران است.

رحمانی به برگزاری نمایشگاه دولت مهر اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه نشان از وجود عملکرد دارد، چرا که نمایشگاه یک ویترین محسوب می‌شود.

وی از افزایش سرانه ورزشی استان زنجان خبر داد و گفت: ورزش استان زنجان جلوتر از شاخص‌های تعریف شده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس معیارهای کشوری هر استان باید در پنج الی هفت رشته ورزشی برای قهرمانی فعالیت کند، اضافه کرد: در حال حاضر استان زنجان در 23 رشته ورزشی صاحب جایگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه بعد از گذشت شش ماه از آغاز سال هنوز هیچ پرداختی در حوزه ورزش انجام نشده است، اضافه کرد: این هنر فعالان این عرصه است که با وجود کمبودها موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌اند.

وی ورزش قهرمانی را قله فعالیت‌ها در این حوزه برشمرد و تاکید کرد: ورزش قهرمانی زمینه فعالیت در دامنه ورزش، که ورزش عمومی است را فراهم می‌کند.

رحمانی ورزش را یکی از نیازهای جوانان اعلام کرد و افزود: سمن‌های فعال استان زنجان شناسایی شده و جایگاه خود را پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ها و جلسات متعدد با مسئولان و دبیران سمن‌ها تصریح کرد: سمن‌هایی که برنامه‌ها ارائه داده بودند موفق به دریافت اعتبار شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از احراز رتبه برتر توسط برخی طرح‌های ارائه شده توسط سمن‌های فعال استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به صورت ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول