اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال

3 طرح بزرگ ورزشی در نیشابور احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: 3 طرح مهم ورزشی شامل احداث سالن صخره‌نوردی بانوان، سالن کشتی و تکمیل استخر انقلاب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در نیشابور احداث می‌شود.

3 طرح بزرگ ورزشی در نیشابور احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ ابراهیم امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض ابلاغ این اعتبار، کار عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: نیشابور با تعداد قهرمانان خود در مسابقات آسیایی و جهانی در ماده‌های مختلف رشته سنگ‌نوردی، شایسته تبدیل شدن به پایگاه و قطب سنگ‌نوردی شرق کشور است.

وی افزود: دولت در سفرهای استانی به نیشابور با قبول ساخت مجموعه ورزشی بانوان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به قول خود برای گسترش و توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان عمل کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های ورزشی نیشابور روز به روز در حال گسترش است و ما به عنوان متولی ورزش، پیگیر توسعه بیشتر و تکمیل طرح‌های ورزشی هستیم.

امینی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران نیشابوری در عرصه‌های ورزش جهان و ایران افزود: امروز ورزش نیشابور با پهلوانان و نام‌آورانی همچون برادران رشید لمیر، بشنیجی، دهنوی، شیدا، ارجمندنیا، فضلی و توزنده‌جانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

امینی پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی شهرستان نیشابور را رشته‌های صخره‌نوردی، دو و میدانی و رشته‌های رزمی با محوریت رشته کاراته معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان و مشارکت شهرستان بتوانیم جایگاه قهرمانی نیشابور را در این رشته‌ها تثبیت کنیم.

وی درباه ساخت دیگر سالن‌‌های ورزشی در مراکز جمعیتی شهرستان نیز گفت: دو سالن ورزشی در شهر خرو و روستای احمدآباد مجموعاً با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: احداث زمین چمن شهر خرو با 30 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث میدان ورزشی روستاهای بشنیج و سلطان میدان، با 50 درصد پیشرفت و سالن جودوی نیشابور با 80 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش نیشابور است.

امینی همچنین با تقدیر از همشهریان نیشابوری در گسترش فرهنگ و توسعه ورزش همگانی اجرای ورزش صبحگاهی همه روزه در مجموعه ورزشی بانوان، سالن تختی، باغ امین‌اسلامی، باغ ملی و برخی پارک‌های شهر را از دیگر موفقیت‌های ورزش نیشابور برشمرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول