اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی:

فعالیت ورزشی بدون نمود فرهنگی خالی از معناست

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی بدون تلاش برای داشتن پیوست فرهنگی بی‌معنا و حرکتی ابتر است.

فعالیت ورزشی بدون نمود فرهنگی خالی از معناست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا الوند صبح امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در اردبیل اظهار داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر بستری را فراهم می‌کند تا سالی یک بار فرزندان مهر از سراسر کشور گرد هم آمده انرژی‌های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند تا بتوانند با نیرویی بیشتر و مضاعف‌تر به آرمان واقعی خود دست یابند.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی با بیان اینکه در این جشنواره‌ها رقابت و مسابقات بهانه‌ای برای در کنار هم قرار گرفتن است، افزود: این جشنواره نشان می‌دهد فرزندان مهر نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه در سلامت جسمی و روحی به سر می‌برند که این برای ما بسیار مهم است.

الوند با بیان اینکه برگزاری جشنواره به صورت سالانه مشارکت‌پذیری را در کودکان افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: تقسیم شادی‌ها، رفاقت، عواطف و احساسات در این کودکان بیش از گذشته تقویت می‌شود و در این جشنواره‌ها بهتر زندگی کردن را تمرین می‌کنند.

وی خطاب به کودکان بیان داشت: شما در این جشنواره باید بیاموزید زندگی همواره موفقیت نیست بلکه احتمال شکست نیز وجود دارد و همواره باید خود را برای پذیرش شکست‌های احتمالی و موفقیت‌های آینده آماده کنید.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه تمام فعالیت‌های ورزشی و هنری ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می‌تواند با قرار گرفتن در کنار ورزش مهمترین مولفه و زیباترین چهره را بیافریند که فرزندان مهر بهزیستی باید این دستورالعمل را به کار گیرند.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی شادی و سلامتی را جزو مهمترین خواسته‌ها و داشته‌های بشری اعلام کرد و ابراز داشت: برگزاری این مسابقات تنها ایجاد رقابت و تلاش برای برنده شدن نیست بلکه ما در این مسابقات راه چگونه برنده شدن را می‌آموزیم.

وی به فرزندان مهر توصیه کرد از پنج روزی که در اردبیل حضور دارند استفاده کرده و این ایام و تجارب آن را در تمام 365 روز سال با خود به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الوند در پایان سخنان خود اتکا به نیروی لایزال الهی را مهمترین نقطه اتکای بشر عنوان کرد و گفت: امروز اگر شما موفقیتی حاصل نمی‌کنید بدانید که خداوند همواره با شماست و این نیروی بزرگ شما را یاری می‌رساند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول