اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور ورزش نفت گچساران:

نفت گچساران سالانه 30 ورزشکار ملی‌پوش معرفی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس امور ورزش شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: سالانه نزدیک به 30 ورزشکار از شرکت نفت گچساران به تیم‌های ملی معرفی می‌شوند.

نفت گچساران سالانه 30 ورزشکار ملی‌پوش معرفی می‌کند

اسکندر ملک‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در بخش امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حدود 9 هزار نفر عضویت داشته که از این تعداد 4 هزار و 500 نفر را فرزندان زیر 15 سال با شرکت در کلاس‌های آموزشی، مقدماتی و تکمیلی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: شرکت نفت گچساران دارای 220 تیم اداری، منتخب کارکنان، فرزندان، بانوان، جانبازان در مسابقات مناطق و وزارتخانه است.

ملک‌زاده تصریح کرد: حدود 19 رشته ورزشی در این شرکت وجود دارد که شش تیم لیگ برتری و 10 تیم باقی‌مانده نیز تیم‌های حاضر در لیگ‌‌های یک تا سطح باشگاهی و سه تیم دیگر در رده استانی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالانه نزدیک به 30 ورزشکار از شرکت نفت گچساران به تیم‌های ملی معرفی می‌شوند، ادامه داد: افزون بر 175 مربی کارگر، ناجی غریق به صورت مستقیم و 400 ورزشکار با این شرکت قرارداد امضا کرده‌اند که این موضوع نوعی اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس امور ورزش شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه شرکت نفت نیز مانند دیگر ادارات دارای مشکلاتی است، افزود: این شرکت مشکل محدودیت مالی ندارد، تنها مشکل اساسی شرکت نفت گچساران محدودیت‌هایی است که از سوی شورای سیاست‌گذاری ورزش وزارت نفت ایجاد شده است.

ملک‌زاده با اشاره به مکاتبات صورت گرفته از طرف هیئت‌های ورزشی با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در زمینه پیگیری و رفع محدودیت‌های موجود ورزش نفت گفت: از نماینده گچساران و باشت خواستار پیگیری و رفع محدودیت‌های ورزش در صنعت نفت و گاز گچساران هستیم.

وی در ادامه ابراز داشت: در شورای ورزش وزارت نفت قانونی تصویب شده است که بر اساس این قانون اگر تیمی در سطح وزارت نفت در لیگ برتر باشد، تیم دوم در صورتی می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند که 100 درصد اعضای این تیم از فرزندان شرکت نفت باشند.

رئیس امور ورزش شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: این عادلانه نبوده و ما نیز توان حضور در لیگ برتر را با این شرایط نداریم، بنابراین تیمی متشکل از فرزندان نفت تشکیل داده و در مسابقات نتیجه نمی‌گیریم.

ملک‌زاده تأکید کرد: شرکت نفت گچساران مدافع ورزش این شهرستان بوده و بیش از 300 نامه طی چهار سال گذشته برای برطرف کردن محدودیت‌های موجود که از طریق وزارت نفت به وجود آمده به این وزارتخانه ارسال کرده‌ایم.

وی در پاسخ به برخی از اظهارات در زمینه عدم همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با دیگر نهادها گفت: ورزش نفت به کارکنان و فرزندان این شرکت اختصاص دارد اما این شرکت تاکنون همکاری‌های بسیار زیادی را با شهرستان به عمل آورده است.

ملک‌زاده از اسکان 9 هزار نفر در خوابگاه‌های نفت گچساران خبر داد و تصریح کرد: بیشترین آمار این افراد از شهرستان‌ها و استان‌های محروم بوده و یا افرادی که از تیم‌های محروم به گچساران آمده‌اند.

‌وی ابراز داشت: رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، شنا، واترپلو و پینگ‌پنگ از جمله رشته‌های فعال و مدال‌آور در شرکت نفت گچساران است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول