اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 50 میلیارد ریال محقق شد

اجرای 17 پروژه بهداشتی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 17 پروژه بهداشتی در کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

اجرای 17 پروژه بهداشتی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح بهداشتی در بندر کنگان اظهار داشت: دولت توجه خاصی به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی دارد و طی چند سال اخیر در این مسیر تلاش زیادی انجام شده است.

وی افزود: مصوبات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان موجب تحول در این حوزه می‌شود و هم‌اکنون بیش از 17 پروژه با 50 میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر رهبری در کنگان در دست اجراست.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون کلنگ‌زنی پانسیون شبکه بهداشت شهرستان کنگان و افتتاح بخش دیالیز بیمارستان کنگان افتتاح شده که تاثیر بسزایی در رشد شاخص‌های بهداشتی دارد.

رئیس شبکه بهداشت کنگان نیز با اشاره به اهمیت پانسیون پزشکان کنگان اظهار داشت: پانسیون شش واحدی مرکز بهداشت کنگان به مساحت 660 متر در سه طبقه و با میزان 320 میلیون تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری کلنگ‌زنی شده و پیش‌بینی می‌شود که پس از یک سال این طرح به انجام برسد.

زینب حسینی بیان کرد: با راه‌اندازی این واحدها و جذب پزشکان، خدمات بیشتر و بهتری به همشهریان ارائه خواهد شد.

مدیر داخلی بیمارستان کنگان نیز با اشاره به اهمیت بخش دیالیز این بیمارستان اظهار داشت: این پروژه از آبان ماه سال 89 شروع به کار کرده و در مساحت 360 متر مربع احداث شده است.

عیدان عباسی افزود: مجری این طرح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و میزان اعتبار این پروژه 220 میلیون تومان و از محل تملک دارایی‌های شهرستان است.

وی بیان داشت: بخش دیالیز بیمارستان کنگان که ساخت آن در سال 89 شروع شده در اوایل سال 91 تحویل بیمارستان داده شد؛ سپس طی مذاکرات فراوان با شرکت سرویس‌دهنده، دستگاه RO جدید که هم‌اکنون آنلاین است وصل شد؛ دستگاه RO به عنوان قلب تپنده دیالیز محسوب می‌شود.

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان خاطر نشان کرد: در آخرین بازدیدهای مسئولان کشوری بیماری‌های خاص، قول تهیه و در اختیار گذاشتن دستگاه‌های جدید برای این مرکز داده شد که امیدواریم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول