اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس:

تلاش مدیران باید رفع مشکلات صنعتگران باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش مدیران باید رفع مشکلات و تنگناهایی که گریبانگیر صنعتگران شده باشد.

تلاش مدیران باید رفع مشکلات صنعتگران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری بعد از ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی صنعتگران و مدیران بخش صنعت در شهرستان آزادشهر بر تقویت زیرساخت‎های مورد نیاز در شهرک‎ها و نواحی صنعتی تاکید کرد اظهار داشت: تقویت زیرساخت‎ها موجب می‎شود تا متقاضیان سرمایه‎گذاری در بخش صنعت، دغدغه‎ای از حیث تامین زیرساخت‎ها نداشته باشند.

وی افزود: در سالی که به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، نقش صنایع کوچک در توسعه استان انکارناپذیر است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش مدیران باید رفع مشکلات و تنگناهایی که گریبانگیر صنعتگران شده، باشد و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری‎های لازم را در این زمینه انجام خواهند داد.

صابری خاطر نشان کرد: بدون تردید بخش صنعت در استان می‎تواند در افزایش ایجاد اشتغال پایدار و مولد و همچنین به رفع محرومیت‎های منطقه کمک شایانی کند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان نیز گفت: اقدامات خوبی برای تامین نیازهای سرمایه‎گذاران بخش صنعت انجام شده است.

رضا غلامی ادامه داد: برای رفع مشکلات بخش صنعت، تاکنون نشست‎های مشترک متعددی برگزار شده است که حاصل این نشست‎ها، رفع بخشی از مشکلات صنعتگران بوده است و بخشی از مشکلات که رسیدگی و پیگیری آن در سطح کلان بوده، جمع‎بندی و پیگیری‎های بعدی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز گفت: تلاش‎های زیادی برای تامین زیرساخت‎های مورد نیاز در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

نیما بیرودیان اضافه کرد: تمامی شهرک‎ها و نواحی صنعتی از امکانات لازم برای حضور سرمایه‎گذار برخوردار هستند و تامین بخشی از زیرساخت‎ها در شهرک‎ها و نواحی صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی مشکل جدی از بابت زیرساخت‎ها در شهرک‎ها و نواحی صنعتی وجود ندارد و زمین مورد نیاز صنعتی نیز آماده واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان ادامه داد: با توجه به مشوق‎ها و مزایای سرمایه‎گذاری در شهرک‎ها و نواحی صنعتی، این اطمینان به متقاضیان طرح‎های صنعتی داده می‎شود که شهرک‎ها و نواحی صنعتی بهترین مکان برای سرمایه‎گذاری است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول