اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان همدان:

مدیران ناکارآمد از مسئولیت برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان همدان با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم گفت: اگر مدیری آن طور که باید و شاید برای مردم کار نکند سه بار مورد تذکر قرار می‌گیرد و در صورت عدم توجه، از سمت خود برکنار می‌شود.

مدیران ناکارآمد از مسئولیت برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مخابرات عقیل 31 در همدان هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولتمردان و توان مدیریتی آنان دانست و اظهار داشت: بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته منجر به امیدآفرینی در جامعه می‌شود که همین امر می‌تواند دستاوردها و رهاوردهای خوبی را از خود به یادگار بگذارد.

وی فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مجمع نمایندگان استان با تمام توان خود حمایت از مجموعه‌ها و مدیران پرتلاش را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان از آنها حمایت می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از مدیران غیر فعال و ناکارآمد خواست خود را برای خدمت به مردم مهیا کنند در غیر این صورت لازم است فرصت‌سوزی نکرده و کارها را به افراد کاردان و لایق بسپارند.

وی با بیان اینکه نوع عملکرد مجموعه‌ها بررسی و پیگیری می‌شود، تأکید کرد: اگر مدیر مجموعه‌ای آن طور که باید و شاید برای مردم کار نکند سه بار مورد تذکر قرار می‌گیرد و در صورت عدم توجه به آن، از سمت خود برکنار خواهد شد.

خجسته با اشاره به قابلیت‌های بالای همدان در ارتباط با برخورداری از مدیران توانمند و متخصص گفت: بهره‌گیری از این افراد می‌تواند روند توسعه‌ای استان را شتاب بخشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در مقابل عدم توجه به مطالبات جامعه موضع می‌گیریم، افزود: ما در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم به طوری که مدیران بی‌توجه به این مسائل را مورد بازخواست قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول