اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان

تنگستان جای مدیران ضعیف نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: مدیران با پیگیری و جذب اعتبارات ملی به رسالت خود در امر توسعه و عمران شهرستان به صورت مطلوب جامه عمل بپوشانند چرا که تنگستان جای مدیران ضعیف نیست.

تنگستان جای مدیران ضعیف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب در همایش بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تنگستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآوری از خدمات خالصانه مردانی چون شهیدان والا مقام رجایی و با هنر است تا همه ساله با فرا رسیدن این ایام خجسته بتوان با تبیین و تشریح گوشه‌ای از خدمات نظام اسلامی به ملت شریف ایران، تبلیغات و القائات دشمنان مبنی بر ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمود.

وی به خدمات ارزشمند دولت اشاره و یادآور شد: دولت نهم و دهم با توجه به اصل خدمتگزاری و حرکت در مسیر ارزش‌های اصیل انقلابی کارهای بزرگی را در تاریخ کشور رقم زده است.

جعفری‌نسب ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها از اقدامات شجاعانه دولت بود که اگر امروز شاهد آن هستیم که تحریم‌های اقتصادی دشمنان بی‌اثر مانده نتیجه همین اقدام سرنوشت‌ساز در کشور بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با فشارهای اقتصادی بر کشور نارضایتی عمومی در ایران اسلامی را دنبال می‌کند، اما مردم انقلابی ایران همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همپای دولت در تمامی عرصه‌ها از آرمان‌های انقلابی خود دفاع می‌کنند.

فرماندار تنگستان مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان را به مسئولیت‌پذیری توصیه کرد و گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خدمت صادقانه و بی‌منت را برای جلب رضای الهی در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان تنگستان جای مدیران ضعیف نیست تاکید کرد: مدیران با پیگیری و جذب اعتبارات ملی، به رسالت خود در امر توسعه و عمران شهرستان به صورت مطلوب جامه عمل بپوشانند.

جعفری‌نسب ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همدلی، همکاری و تعامل مثبت قطار توسعه شهرستان را با شتاب به سمت جلو هدایت کنند.

امام جمعه شهر اهرم نیز در این همایش گفت: شهیدان رجایی و با هنر با خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم الگویی ماندگار برای دولتمردان هستند.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو افزود: دوره مسئولیت فرصتی مغتنم است که باید با تلاش و پشتکار و خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضای الهی، توشه‌ای ارزشمند را برای آخرت مهیا نمود. 

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های علمی و فناوری و اقتدار بین‌المللی از دستاوردها و استکبارستیزی و پرهیز از تجمل‌گرایی از ویژگی‌های بارز دولت پرکار و پرتلاش نهم و دهم است.

در پایان این همایش از مدیران و کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول