اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی فارس:

مدیران شیراز باید سلمان‌وار خدمت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: مدیران سومین حرم اهل بیت (ع) باید سلمان‌وار خدمت کنند.

مدیران شیراز باید سلمان‌وار خدمت کنند

مظفر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سومین حرم اهل بیت (ع) نیازمند مدیرانی است که سلمان‌وار و ابوذرگونه به مردم خدمت کنند.

رئیس شورای اسلامی استان  فارس ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و دولتی‌های فارس ابراز داشت: مردم دیدگاه مثبتی نسبت به عملکرد دولت‌های نهم و دهم دارند چراکه این دولت ارمغان‌های بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: استان فارس نیز با مدیریت جدید به آرامش خوبی رسیده است که امیدواریم همگی از این فضای مناسب در راستای پیشرفت این استان استفاده کنند.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر اضافه کرد: اقدامات خوبی برای توسعه شهر شیراز و استان فارس صورت گرفته که البته هنوز تا رسیدن به مدینه فاضله راه بسیاری باقی مانده است.

مختاری در ادامه با اشاره به اهمیت شکل‌گیری مدیریت واحد شهری گفت:‌ در سه دوره اخیر شورا وعده‌های بسیاری داده شده که مدیریت واحد شهری شکل بگیرد اما عملیاتی نشده است که امیدواریم در دور چهارم این اتفاق رخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: دولت و مجلس باید به کارهای کلان بپردازند و کارهای شهر را به نمایندگان مردم واگذار کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در شهرها و روستاها به نمایندگان خود رای می‌دهند تا کارهایی که خودشان نمی‌رسند را دنبال کنند.

مختاری اضافه کرد: بسیاری از امور شهر مانند زیرساخت‌ها، بهسازی و مقاوم‌سازی و مسائل مربوط به انرژی را شوراها می‌توانند پیگیری کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: متمرکز شدن خدمات‌رسانی هم در وقت و هم در هزینه برای دولت صرفه‌جویی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی نیز ابراز داشت: مردم بهترین کسانی هستند که می‌توانند ورود به اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند و دشمنان را از تهدیدهای خود ناامید کنند.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به امام زمان (عج) و شهداست و دشمنان اسلام در هیچ زمانی به اهداف خود از دشمنی با ایران اسلامی نرسیده‌اند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول