اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مدیران بر حوزه کاری خود نظارت دقیق داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچسستان گفت: مدیران استان باید از اتاق‌های کار خود خارج شوند و بر حوزه مأموریت خود نظارت بیشتری داشته باشند.

مدیران بر حوزه کاری خود نظارت دقیق داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تأکید بر نظارت بیشتر مدیران بر حوزه مأموریتی خود اظهار داشت: بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌های استان ناشی از عدم نظارت و توجه مدیران در گذشته بوده است که مدیران استان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار زمینه توسعه امنیت پایدار است افزود: متأسفانه عدم نظارت دقیق بر اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی موجب شده است تا این تسهیلات توسط افراد وام گیرنده در محل‌های دیگر هزینه شود که هم تداوم بیکاری را به دنبال داشته و هم مشکلاتی را برای افراد و جامعه به وجود آورده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تشکل‌های تعاونی در ایجاد اشتغال خواستار احیای تشکل‌های تعاونی در استان شد.

نارویی همچنین استفاده از منابع آبی و زمین‌های مستعد کشاورزی، افزایش تولیدات محصولات کشاورزی و توجه به صادرات آنها را مورد تأکید قرار داد و با تشریح بسیاری از تهدیدات و حوادث طبیعی استان گفت: باید با کار کارشناسی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

وی سیستان و بلوچستان را جزء جوان‌ترین استان‌های کشور ذکر کرد و بیان داشت: توجه به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و کشف استعدادهای بالقوه آنان و توجه به آموزش مشاغل و حرفه‌های مختلف باید در اولویت برنامه کاری مدیران قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر پرهیز از ارائه آمار غلط و بزرگنمایی در گزارش فعالیت‌ها خطاب به همه مدیران استان افزود: همه مدیران در قبال مسئولیت خود باید نزد خدا و مردم پاسخگو باشند و صادقانه برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول