اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند:

مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی مشکلات خود را مطرح نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرند و جلفا گفت: مسئولان شهرستان‌ها نیازها و مشکلات حوزه اداری خودشان را مطرح نمی‌کنند.

مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی مشکلات خود را مطرح نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مرند در جمع خبرنگار با اظهار گله‌مندی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی بیان کرد: تا امروز که نزدیک به یک سال از نمایندگی اینجانب در مجلس سپری شده متاسفانه مشکلی از سوی مسئولان شهرستان‌ها و نیازها و یا مشکلات حوزه اداری آنها مطرح نشده، شاید اصلاً مشکلی در ادارات وجود ندارند.

وی افزود: حل مشکلات در سایه همدلی و همفکری امکان‌پذیر است و مسئولان وقتی نیازهای حوزه اداری خودشان را مطرح کنند بنده هم در مرکز پیگیر خواهم شد و اگر لازم باشد وزیر را هم به منطقه می‌آوریم تا از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های اهالی آشنا شده و در حل آن نیز اقدامات اساسی مطالبه می‌شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: با هماهنگی مدیران شهرستان باید امور مربوط به پروژه‌ها و برنامه‌ها در سطح ملی و کشوری و به صورت تعاملی با مدیران شهرستان پیگیری شود چراکه این امر در توسعه و رشد منطقه تاثیرات مهمی را خواهد گذاشت.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با اشاره به وجود ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی در منطقه، جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی را برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه مناسب توصیف کرد و گفت: مدیران شهرستان‌ها باید مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را با نماینده در میان بگذارند تا با پیگیری حل و فصل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نقش رسانه‌های محلی در اطلاع‌رسانی سریع به خصوص در هنگام بحران ناشی از حوادث غیرمترقبه را بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و انتقال سریع اخبار باعث شد  مسئولان کشوری، لشکری و نمایندگان مجلس به منظور آشنایی با حجم حادثه و میزان خسارات در منطقه حاضر شده و دستورات لازم را برای حل نیازهای مردم زلزله‌زده صادر کنند.

وی در ادامه خواستار تقویت رسانه‌های محلی شد و گفت: رسانه‌های محلی می‌توانند با حضور به موقع در محل‌های خبرساز و اطلاع‌رسانی به موقع در تصمیم‌گیری‌های سریع و حیاتی موثر واقع شوند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول