اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

مدیران ادارات برای کاهش مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: مدیران ادارات برای کاهش مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند کارها بر روی هم انباشته شود.

مدیران ادارات برای کاهش مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی شامگاه پنجشنبه در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌های دولتمردان در ادوار مختلف همواره خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شده است.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: زیر سئوال بردن اقدامات نظام اسلامی یکی از استراتژی‌هایی است که دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در دستور کار خویش قرار داده‌اند و مدیران با بیان خدمات صورت گرفته می‌توانند در زمینه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان مقابله کنند.

حمادی با تاکید بر اینکه مدیران باید با عزم جزم رفع مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در دستور کار خویش قرار دهند بیان داشت: تسریع در روند خدمتگزاری نقشی مؤثر در جلب رضایت مردم دارد و ادارات برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند کارها انباشته شود.

بخشدار شبانکاره نیز در این دیدار گفت: هفته دولت یادآور رشادت‌های شهیدان رجایی و باهنر است و باید از این فرصت نهایت تلاش را برای اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدمات صورت گرفته به کار گیریم و از این طریق رضایت و اعتماد ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را جلب کنیم.

مختار چترسنجی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظمی به منظور اجرای برنامه‌های هفته دولت در شبانکاره صورت گرفته و تلاش کرده‌ایم با هماهنگی، تعامل و همراهی مدیران و مسئولان اجرایی شبانکاره به نحو مطلوب شاهد اجرای برنامه‌های هفته دولت خواهیم بود.

چترسنجی با اشاره به برگزاری 52 برنامه هفته دولت در بخش شبانکاره عنوان کرد: در هفته دولت سال 52 برنامه شامل بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول