اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دولت

استاندار و مدیران اجرایی با شهدا تجدید بیعت کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز هفته دولت و در پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر استاندار اردبیل به همراه مدیران و مسئولان و همچنین نماینده مردم اردبیل در مجلس با حضور در گلزار شهدای اردبیل با مقام شامخ شهدا تجدید بیعت کردند.

استاندار و مدیران اجرایی با شهدا تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز انجام شد استاندار اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن نماینده مردم اردبیل در مجلس، فرماندار اردبیل و دیگر معاونان و مدیران استان با اهدای شاخه گل و نثار صلوات و فاتحه به مزار شهیدان یاد و خاطره سلحشوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرماندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: تمام سرمایه‌های مادی و معنوی ما امروز نتیجه و محصول مجاهدت و خون شهداست و ما وظیفه داریم در پاسداری از این جایگاه و منزلت بی‌نظیر تمام همت خود را به کار گیریم.

یوسف اکبری با یادآوری اینکه نظام اسلامی ما امروز به برکت خون شهیدان در برابر تمام توطئه‌گران و نظام استکباری ایستاده است، خاطرنشان کرد: امروز در حالی ایران اسلامی ما الگوی کشورهای آزادیخواه شده است که بیش از 33 سال است ملت ایران رشادت کرده و در برابر ترفند استکبار ایستاده است.

وی گفت: آخرین حربه‌های دشمنان که تحریم اقتصادی است با شکست و ناکامی مواجه شده و به یقین آخرین تیر‌های آنها به خطا خواهد رفت.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه ما آسایش و آرامش امروزمان را مدیون خون شهدا و صبر و استقامت ایثارگران،‌آزادگان و جانبازان هستیم، افزود: خانواده‌های شهدا بزرگترین سرمایه‌های این نظام هستند و همیشه ما خودمان را خدمتگزاری بی‌ادعا و کوچک در برابر آنها می‌دانیم.

اکبری یادآور شد: در هفته دولت امسال با تأسی به ارزش‌ها وتوانمندی‌های خلق شده در سطح شهرستان اردبیل 99 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که ما مرکزیت افتتاح‌ها را در مدرسه الهی قرار دادیم و مابقی پروژه‌ها در مناطق روستایی و بخش ثمرین افتتاح می‌شود.

این مسئول بیان داشت:‌ از پروژه‌های افتتاحی شهرستان اردبیل 80 پروژه عمرانی است که با 32 میلیارد تومان به میمنت این ایام افتتاح می‌شود و حدود 19 پروژه نیز تولیدی و اقتصادی است که با رقم اعتباری 6 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول