اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری:

مدیران در جای خود قرار نگرفته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری گفت: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جای خود قرار نگرفته‌اند.

مدیران در جای خود قرار نگرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری به همراه نماینده مردم ابهر و خرمدره و نماینده مردم سقز و بانه از شهرک صنعتی شماره یک ساری بازدید کرد.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری در این دیدار، اظهار داشت:‌ چنانچه مدیران شایسته بخش صنعت را مدیریت نکنند، مشکلات این بخش همچنان پابرجا است.

علیرضا فرجی ادامه داد:‌ دولت برای ایجاد اشتغال حداقل باید 100 میلیون تومان هزینه کند در حالی که صنعتگران این کار را با هزینه کمتری انجام می‌دهند، اما هیچکس قدردان نیست.

وی با بیان این وقتی راه سرمایه‌گذاری باز است تا هر کسی بتواند وارد شود به این روز می‌افتیم، تصریح کرد:‌ پرونده معوقه برخی سرمایه‌گذاران را بررسی کنید و ببینید که عده‌ای به نام همسر خود تسهیلات دریافت کرده و متواری شده‌اند.

فرجی با اشاره به اینکه در زمان پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاری، اهلیت افراد بررسی نمی‌شود، گفت:‌ تعداد زیادی از مردها به نام همسر خود تسهیلات گرفته و ریالی هم سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جای خود قرار نگرفته‌اند، یادآور شد:‌ مدیران صنعتی نمی‌توانند چهار خط از صنعت بنویسند و همان مسائلی که ما به آنها بازگو می‌کنیم، برای دیگران نطق می‌کنند.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری افزود:‌‌ متولی امور صنعتی که نمی‌داند مشکلات حوزه صنعت چیست پس چرا این مسند مدیریت را ترک نمی‌کند.

وی با بیان اینکه این مسئولان در مقابل خدا، خون شهدا و مردم باید پاسخگو باشند، اذعان داشت:‌ مشکل ما صنعت‌گران در ابتدا، خود مسئولان هستند که بر اساس دوستی، به انتصاب افراد دست می‌زنند.

فرجی با اشاره به اینکه برخی پس از دوران بازنشستگی، از رانت استفاده کرده و تسهیلات گرفته‌اند، ادامه داد:‌ اما امروز واحد آنها تعطیل است.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری افزود:‌ در هر اداره‌ای باید پشت درهای بسته جلسه مدیران منتظر بمانیم.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر مشکل صنعت با پول برطرف نمی‌شود، گفت:‌ صنعتگران ابتدا باید ساماندهی شوند.

وی متذکر شد: کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت که ادعای کارشناسی داشته و از این بابت حقوق دریافت می‌کنند، مشکلات صنعت را گوشزد کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول