اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مدیران توپ کم‌کاری خود را به زمین دیگران نیندازند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با انتقاد از کم‌کاری برخی از مدیران در راستای اجرای پروژه مسکن مهر، گفت: مدیران توپ کم‌کاری خود را به زمین دیگر ادارات نیندازند.

مدیران توپ کم‌کاری خود را به زمین دیگران نیندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در جلسه شورای مسکن استان کردستان که در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اختصاص اعتبارات استانی به پروژه مسکن مهر که خود به صورت ملی اعتبار دارد ظلم در حق مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر جزو پروژه‌های مهر ماندگار است که اعتبارات آن به صورت کشوری تامین می‌شود و اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های دیگر مورد نیاز استان هزینه خواهد شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: اختصاص اعتبارات استانی به اجرای پروژه مسکن مهر راه تسریع در روند اجرای آن نیست بلکه اگر هدف ما به عنوان مسئولین استانی ارائه خدمات بیشتر به مردم است باید با جذب اعتبارات ملی مسیر تحقق پروژه‌ها را هموار سازیم.

به گفته وی، مدیران و مسئولان استان باید با بیان واقعیت‌ها و کمبودهای موجود استان به مسئولان بالادستی خود در سطح کشور، در زمینه جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها تلاش کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: قطعا کارهای بزرگی در سایه تلاش مدیران و مسئولان کشوری و استانی در این استان انجام شده است ولی این اقدامات کافی نبوده و نیاز به کارهای بزرگ در استان بر کسی پوشیده نیست.

به گفته وی، انجام کارهای بزرگ در استان نیازمند اعتبارات خوب است و جذب این اعتبارات تنها با تلاش مدیران استان امکان‌پذیر خواهد بود.

شهبازی افزود: خدمات ارائه شده در این استان در حوزه‌های مختلف به ویژه در نقاط محروم و دورافتاده و نقطه صفر مرزی گواه تلاش مدیران استان است.

وی تصریح کرد: اگر امروز استان کردستان به عنوان سومین استان برتر در زمینه بهره‌مندی روستائیان از گاز طبیعی شناخته شده است نشان از توجهات ویژه نظام و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و فعالان این عرصه در سطح استان دارد.

استاندار کردستان اضافه کرد: بدون شک بیان توفیقات و نقاط ضعف می‌تواند مدیران را به انجام کار بیشتر تشویق و نقاط ضعف را برطرف کند.

به گفته شهبازی، اجرای پروژه‌های مختلف گازرسانی به روستاها و شهرهای مختلف استان و اجرای 11 سد نمونه‌ای از خدمات بی‌منت و صادقانه دولت به مردم شریف کردستان است.

وی یادآور شد: مقایسه کردن روند رشد و توسعه کردستان با برخی از استان‌های کشور نمی‌تواند روند توسعه استان را افزایش دهد.

استاندار کردستان بیان داشت: استان کردستان به دلیل مرزی بودن و جنگ تحمیلی از لحاظ برخی از شاخص‌های رشد از برخی از استان‌های کشور عقب است که باید با تلاش مضاعف و جدی مسئولان این عقب‌افتادگی‌ها جبران شود.

شهبازی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی استان کردستان و درگیری مستقیم آن در جنگ تحمیلی موجب کند شدن توسعه استان شد که در سال‌های اخیر به خاطر تلاش و توجه مسئولان کشوری این مهم در حال حل شدن است.

به گفته وی، با وجود آرامش و امنیت حاکم بر کردستان زمینه انجام کارهای بزرگ در استان فراهم است و مدیران و مسئولان باید تمام توان خود را برای حل مشکلات و کمبودها به کار ببندند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: توسعه صنعت و تولید استان نیازمند جذب اعتبار است و نقش مدیران به ویژه نمایندگان مجلس در این راستا کلیدی خواهد بود.

شهبازی گفت: شعار دادن و بیان کمبودهای استان بدون در نظر گرفتن خدمات ارائه شده کوچک‌ترین تاثیری در توسعه استان ندارد.

وی در پایان نگاه واقع‌بینانه به خدمات و کارهای انجام شده را ضروری خواند و گفت: باید با تعامل و هم‌فکری به فکر رفع مشکلات مردم باشیم و سعی نکنیم با شوت کردن توپ کم‌کاری خود به زمین دیگران، آنان را مقصر معرفی کنیم.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول