اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

دیدار چهره به چهره مدیران هرمزگان با مردم بستک

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت برای خدمات‌دهی بهتر به مردم تعدادی از مدیران استان هرمزگان با مردم بستک از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار چهره به چهره مدیران هرمزگان با مردم بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان صبح امروز در مسجد امام علی (ع) بستک در دیدار با مردم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: منافقین کوردل برای ایجاد تفرقه بین مردم، دولت و مسئولان دست به کشتار دولت‌مردان زدند و فکر می‌کردند با این اقدامات می‌توانند نهال انقلاب اسلامی را از پای درآورند و مردم را از دولت جدا کنند، ولی نمی‌دانستند با خون شهدا، نهال انقلاب اسلامی تنومندتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد کاملاً در مسیر اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر قرار دارد، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با خدمات دولت خدمتگزار و دروغ و پوشالی بودن محور اصلی تهدیدات دشمن مبنی بر ناکارآمدی نظام آشنا شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اقداماتی هم‌چون دادن سهام عدالت و مسکن مهر، هدفمندی یارانه‌ها، توسعه کشاورزی، ایجاد فرصت شغلی، احداث صندوق حمایت از فعالیت‌های بخش کشاورزی و ... را از عناوین خدمات مهم ارائه شده توسط دولت عنوان کرد.

وی افزود: 85 درصد از اقدامات زیربنایی مربوط به استفاده بهینه از آب و اجرای آبیاری سیستم تحت فشار را دولت تقبل کرده است، این دولت در واقع نخستین دولتی است که خدماتش را بهینه کرده و کارهای زیربنایی انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تجهیز و نوسازی اراضی بیش از 7 هزار هکتار، احداث بیش از 3 هزار هکتار شبکه فرعی و زه‌کشی و 95 کیلومتر احداث کانال آبیاری و ... را از خدمات دولت عنوان کرد.

صالحی در پایان گفت: در هفته دولت 186 پروژه مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است که با اعتبار 110 میلیون تومان برای 385 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

مدیر‌کل ثبت احوال استان هرمزگان نیز در مسجد جامع بستک در جمع مردم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی بوده و فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم نشان داده شده و دولت‌مردان گزارش آنها را به مردم ارائه دهند.

مهدی عسکری‌زاده از رشد 92 درصدی درآمد استان هرمزگان، 65 درصدی سرانه محصولات ناخالص داخلی و رشد 72 درصدی صادرات استان در این دولت خبر داد.

وی با اشاره به رشد حمل و نقل در استان هرمزگان افزود: امروزه حمل و نقل یکی از پایه‌های اساسی توسعه متوازن و پایدار شناخته شده است و با مولفه‌های مهمی هم‌چون اقتصاد، امنیت و عدالت ارتباط تنگاتنگی دارد و ظرف مدت هفت سال از عمر این دولت، بزرگراه‌های استان از 51 کیلومتر به 462 کیلومتر رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان بهره‌برداری از سد جگین، نیان، شمیل و چند سد خاکی در بخش کشاورزی را که موجب ذخیره میلیون‌ها مترمکعب آب برای توسعه اراضی زراعی و باغی شده است و راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی، جراحی قلب، ساخت 182 خانه بهداشت و ... را نمایی از تصویر بزرگ عمران دولت خدمتگزار عنوان کرد.

عسکری‌زاده هم‌چنین اقداماتی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزش عالی، راه، مخابرات، صنعت، طرح هادی روستایی، تولیدات برق، مسکن مهر و ... را از دیگر اقدامات مهم دولت برشمرد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول