اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ارتقای فناوری اطلاعات کارآفرینی را منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ارتقای فرهنگ کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات، فرصت‌های شغلی جدید کارآفرینی، کاهش بیکاری و رشد استان اردبیل را منجر می‌شود.

ارتقای فناوری اطلاعات کارآفرینی را منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست با مسئولان و کارشناسان شرکت ارتباطات زیر‌ساخت در اردبیل اظهار داشت: این شرکت یک تأسیسات فنی و تخصصی است که از توانمندی‌ها و تخصصی بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری و دستیابی به شبکه ارتباطی نقش تعیین‌کننده در تسهیل ارتباطات فعالان اقتصادی استان دارد، افزود: در صورت ارتقای فرهنگ کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات‌، شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کار‌آفرینی، کاهش بیکاری و نهایتاً رشد و توسعه بیش از پیش استان اردبیل خواهیم بود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از تأسیسات این شرکت کاربردی بوده و از طرفی وارداتی است، بنابراین باید تلاش شود با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت اصولی با مد نظر قراردادن شرایط فعلی جامعه نیازهای خود را خودمان تولید کنیم تا بدین طریق از وابستگی به بیگانگان نجات یابیم.

صابری کیفیت در اجرا و دقت در بهره‌برداری از شبکه ارتباطات را رمز ماندگاری در کار این شرکت دانست و افزود: استان اردبیل به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالقوه فراوان و قرار گرفتن در لیست مناطق مهم گردشگری، یکی از استان‌های رو به رشد کشور محسوب می‌شود که به شدت نیازمند تأمین زیر ساخت‌های فنی، خدماتی و تکنولوژی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس نمایندگی شرکت زیر ساخت استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، ابراز داشت: شرکت ارتباطات زیر ساخت در سال 68 با تصویب مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران تشکیل و در حال حاضر با این نام و با هدف توسعه مدیریت، ساماندهی، نظارت، نگهداری و بهره‌برداری از شبکه اصلی ارتباطات مخابراتی کشور به فعالیت‌های زیر بنایی خود ادامه می‌دهد.

نجف رجبی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت یک نهاد حاکمیتی است که با در اختیار داشتن مجموعه نیروی انسانی متخصص، تجهیزات مخابراتی، حمل ترافیک، صوت و تصویر بین شهری، بین استانی و بین‌المللی را در محیطی امن و کنترل شده تأمین و مدیریت می‌کند و در واقع تامین کننده نیازهای زیر ساخت ارتباطی اعم از دولتی و غیر دولتی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول