اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

پیکر مطهر شهید خواجه‌وند امروز در قروه تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک شهید محمدعلی خواجه‌وند از سربازان گمنام امام زمان (عج)، امروز روی دستان مردم و مسئولان انقلابی استان و شهرستان در قروه تشییع شد.

پیکر مطهر شهید خواجه‌وند امروز در قروه تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شهید محمدعلی خواجه‌وند در سال 1349 در روستای مجین از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشوده بود که دیروز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در شهرستان مرزی بانه به شهادت رسید و به خیل قافله شهدا پیوست.

امام جمعه شهرستان قروه در مراسم تشیع جنازه این شهید گرانقدر گفت: شهادت این عزیزان سند افتخاری برای شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا افزود: ما ملتی هستیم که شهادت را هنر مردان خدا می‌دانیم چراکه شهادت، زیباترین، بالنده‌ترین و نغزترین کلام در تاریخ بشریت و بهترین و روشن‌ترین معنی حقیقت توحید بوده و تاریخ ایران اسلامی خونین‌ترین و گویاترین تابلو نمایانگر شکوه و عظمت شهید است.

وی در وصف شهدا تصریح کرد: شهیدان در مبارزه با تروریسم علمی، دولتی فرهنگی و غیره در تمامی عرصه‌ها خط مقدم هستند و نشان دادند که ثابت قدم هستند و دنیای ستم و استکبار زیر پای خون شهدا گم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قروه اظهار داشت: وظیفه اصلی همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر در این چارچوب و مسیر حرکت کنیم روز به‌ روز بر عزت و اقتدار کشور و مردم افزوده شده و خواهد شد.

حجت‌الاسلام احیا خطاب به دشمنان گفت: اینگونه اعمال جنایتکارانه نه تنها خللی در ایستادگی و مقاومت مردم ایارا و به ویژه کردستان ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت ما را در رسیدن به اهداف ناب اسلامی خود مصمم‌تر خواهد کرد.

وی این گونه جنایات را منتصب به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی دست نشانده آنان دانست و افزود: زبونی دشمنان ما در این است که از نبرد رو در رو با ما هراس دارند و با تلاش‌های مذبوحانه در صدد متوقف کردن حرکت رو به جلو ملت مقاوم و مسلمان ایران اسلامی هستند.

پیکر مطهر شهید خواجه‌وند پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای شهر قروه آرام گرفت.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول