اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجستان:

محرکان اصلی تجمع مقابل فرمانداری بجستان به نیروی انتظامی احضار شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار بجستان گفت: کسانی که محرک اصلی تجمع مقابل فرمانداری بودند به نیروی انتظامی برای ارائه پاسخ و معرفی عواملی که موجب این قضیه بودند، احضار شدند.

محرکان اصلی تجمع مقابل فرمانداری بجستان به نیروی انتظامی احضار شدند

محمد صولتی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجستان اظهار کرد: اجرای پروژه مجتمع دامداری در فاصله 1850 متری روستای مزار بجستان حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد و 60 درصد قول آن گرفته شده است.

صولتی افزود: مبلغ 600 میلیون تومان دریافت و هزینه شده است 400 میلیون تومان به پیمانکار اختصاص یافته که شروع به کار کرده و حدود 180 تا 200 میلیون آب خریداری شده است.

فرماندار بجستان ادامه داد: تمام استعلامات قانونی از طریق ادارات مربوطه انجام شده و جواب استعلام همه ادارات مثبت بوده است.

وی افزود: در عین حال عده‌ای به دلایل نامشخص مردم را تحریک به مخالفت با اجرای پروژه و تجمع در جلوی فرمانداری بجستان کردند.

فرماندار بجستان ادامه داد: کسانی که محرک اصلی این قضیه بودند به نیروی انتظامی جهت ارائه پاسخ و معرفی عواملی که موجب این قضیه بوده‌اند، احضار شدند.

صولتی گفت: تمام ادعاهای این افراد مبنای قانونی ندارد و این در حالی است که مردم را در این مورد قانع کردیم.

صولتی گفت: توسط افراد ناشناسی شبانه به مجتمع دامداری خساراتی وارد شد و لوله‌های مجتمع دچار آتش‌سوزی شده است که بعد از این قضیه احضار یا دعوت برخی از افراد صورت گرفت.

صولتی با تاکید بر اینکه مسببان قضیه مردم نیستند، افزود: افرادی که مخالفت را شروع کرده‌اند دلشان به حال مردم نمی‌سوزد.

فرماندار بجستان گفت: مردم روستا از این‌که این مجتمع ممکن است از لحاظ بهداشتی و زیست‌محیطی برای آن‌ها ضرر داشته باشد، نگران بودند که در بررسی‌هایی که مجدد انجام شد این مجتمع هیچ ضرر بهداشتی ندارد.

صولتی گفت: در مورد این پروژه عده‌ای به دلایل نامعلوم و یا اغراض شخصی مردم روستای مزار را در مورد موضوع کاملا قانونی تحریک کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول