اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

موفقیت نیروی انتظامی مرهون فرماندهان دوران جنگ است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر جمع زیادی از فرماندهان نیروی انتظامی جزو فرماندهان موفق دوران جنگ هستند و این یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نیروی انتظامی مطرح است.

موفقیت نیروی انتظامی مرهون فرماندهان دوران جنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی مرهون خون شهیدان والامقام است.

وی ادامه داد: دنیازدگی یک از بزرگ‌ترین آفاتی است که ممکن است در طی زندگی انسان به آن آلوده شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تبعیت و فرمانبرداری از ولایت فقیه، گفت: فرمانبرداری از ولایت فقیه و بی‌توجهی به پستی و بلندی‌های زندگی دنیوی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که همواره در وصیت شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی مطرح شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف جامعه، گفت: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ آرامش و امنیت ملی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

آقاخانی در ادامه با اشاره به لزوم تحقق خواسته‌های مردم در زمینه‌های مختلف، افزود: در حال حاضر جمع زیادی از فرماندهان نیروی انتظامی جزو فرماندهان موفق دوران جنگ هستند و این یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نیروی انتظامی مطرح است.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش استراتژیک نیروی انتظامی در جامعه، گفت: بنده بر اساس فعالیت‌هایی که طی سال‌های گذشته در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته‌ام بر تمامی نیازها و مشکلات نیروهای نظامی اشراف کامل دارم.

عوض حیدرپور ادامه داد: نیروهای مسلح جزو دستگاه‌هایی هستند که هیچ‌گونه فرصت کوتاهی و قصور ندارند و بر این اساس رسیدگی به نیازهای این قوا باید همواره مدنظر مسئولان باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه نیروی انتظامی طی سال‌های گذشته، افزود: ایجاد فرماندهی مرزبانی به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، بازنگری جامع در قانون نظام وظیفه و طرح حفاظت از اماکن جزو مهم‌ترین فعالیت‌های سال‌های اخیر در حوزه نیروی انتظامی بوده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به خدمات سردار آقاخانی در طول دوران دفاع مقدس بیان کرد: برای بنده افتخار است که امروز یکی از فرزندان برومند شهرضا به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به خدمت رسانی مشغول است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول