اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

رسانه‌ها ارتباط مردم و نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: وظیفه پلیس رسیدگی به مشکلات مردم است و رسانه‌ها نیز می‌توانند پیرامون ارتباط نیروی انتظامی با مردم برای تنویر افکار عمومی تاثیر بسزایی داشته و مردم را در مسیر واقعی خود قرار دهند.

رسانه‌ها ارتباط مردم و نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، کاظم مجتبایی گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح طوری عمل کرد که خدمت به مردم در رأس امور قرار گیرد تا مسائل و مشکلات شهروندان برطرف شود.

وی بیان کرد: پلیس به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در زمینه تامین امنیت در کشور، ارتباطات بسیار خوبی با مردم در سطوح مختلف دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به فعالیت سامانه نظارت همگانی 197 در کشور تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه سال‌هاست که پلیس با مردم ارتباط مستقیم داشته و با طرح مشکلات از سوی مردم، پلیس نیز با ارائه راهکار و حل مشکلات آنها توانسته است سنگ صبور شهروندان باشد.

مجتبایی با اشاره به اهمیت نقش اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرد: نقش رسانه‌ها و صدا و سیما در اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و انعکاس اخبار مربوط به خدمات نیروی انتظامی به مردم حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: وظیفه پلیس رسیدگی به مشکلات مردم است و رسانه‌ها نیز می‌توانند پیرامون ارتباط نیروی انتظامی با مردم برای تنویر افکار عمومی تاثیر بسزایی داشته و مردم را در مسیر واقعی خود قرار دهند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول