اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی کارکنان نیروی انتظامی در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی برای برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی ویژه کارکنان ناجا در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و وقوع جرایم به وسیله دادستان و کارشناسان سازمان قضایی نیروهای مسلح آماده است.

برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی کارکنان نیروی انتظامی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در دیدار با مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: ‌سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌ علت حساسیت، صحت عمل و اقدامات خوب در برخورد با متخلفین و حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح به عنوان سازمانی ارزشمند مطرح است و عملکرد این سازمان افتخاری برای نظام محسوب می‌شود.

وی از آمادگی فرماندهی انتظامی استان برای فراهم کردن شرایط برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و وقوع جرایم به وسیله دادستان و کارشناسان سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: درصد زیادی از آسیب‌هایی که به کارکنان وارد می‌شود، به ‌علت عدم آشنایی و آگاهی آنان از عواقب اعمال مجرمانه است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به سرعت گرفتن روند کاهشی وقوع جرایم بین کارکنان نیروی انتظامی استان تصریح کرد: رده‌ها و نقاط حساس و آسیب‌پذیرشناسی و تدابیر مدیریتی ویژه‌ای برای پیشگیری از وقوع جرم در دست اقدام است.

عباس‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از امنیت اجتماعی به عنوان موضوعی چند وجهی نام برد و خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی و رعایت نکات ایمنی و همکاری دستگاه‌های امنیتی یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم در ارتقای امینت اجتماعی و روانی جامعه است.

وی وقوع برخی از جرایم را غیر قابل پیش‌بینی عنوان و تصریح کرد: پلیس با اراده‌ای قوی و منسجم در صدد برخورد با مجرمان است و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت دیگر نهادهای امنیتی است.

سیدمحمدرضا بحرالعلوم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر نیز در این نشست از کاهش میزان وقوع جرایم کارکنان نیروی انتظامی در چند ماه گذشته خبر داد و گفت: این کاهش نشان از تقویت باورهای دینی، مدیریت هوشمندانه و نظارت مستمر فرماندهان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول