اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

نیروی انتظامی از ظرفیت مشاوران برون‌سازمانی استفاده کند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: استفاده از ظرفیت مشاوران برون‌سازمانی و تقویت روابط با ادارات در امورات فرهنگی و اجتماعی موجبات استفاده از امکانات موجود برای توسعه در این بخش را فراهم می‌کند.

نیروی انتظامی از ظرفیت مشاوران برون‌سازمانی استفاده کند

محمد عیوض‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشاوران باید با ارائه راهکارهای مناسب به خانواده‌ها با توطئه‌های دشمنان در از بین بردن اعتقادات و ارزش‌های جامعه مقابله کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های مختلف دشمنان در از بین بردن اعتقادات و ارزش‌های موجود در جامعه و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی، افزود: مشاوران و مددکاران باید با درک این تهدیدات و تفهیم راهکارهای مقابله با آن به خانواده‌ها به خصوص قشر جوان، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

عیوض‌زاده با بیان اینکه مشاوره و مددکاری کلیدی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی است، تصریح کرد: مشاوران و مددکاران باید در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی، با ایجاد فضای مناسب زمینه را برای مراجعه افراد فراهم کنند تا با ارائه راهکارهای مناسب از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاسته شود.

رئیس مرکز مشاوره فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشاوره و مددکاری علاوه بر علمی بودن هنر است، گفت: شاغلان این مرکز با تمام وجود زمینه را برای حل مشکلات مردم فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی به حدی از توان رسیده است که علاوه بر اینکه منجر به سازش و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان می‌شوند، قادر هستند با تولید دانش و اطلاعات، مشکلات اجتماعی را شناسایی و حتی برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند.

عیوض‌زاده با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی می‌تواند ادعا کند که یکی از سازمان‌های پیشرو است،‌ گفت: مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی باید تنها به فکر حل مشکلات، آسیب‌ها و ارائه راهکارهای فردی نباشند، بلکه پا را فراتر گذاشته و وارد یک عرصه اجتماعی شوند تا مراکز مشاوره امینی برای نظام باشند و بتوانند راهکارهای حل مسائل اجتماعی را در اختیار دیگر سازمان‌های تصمیم‌گیرنده در کشور قرار دهند.

رئیس مرکز مشاوره فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه هدف مرکز مشاوره نیروی انتظامی ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس است، گفت: شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش مشکلات مردم و حل معضلات در زمان تنش و استرس در کلانتری‌ها و ارتقای سطح بهداشت روانی از دیگر اهداف مرکز مشاوره نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول