اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال:

حل مشکلات جانبازان از اهداف نیروی انتظامی ماسال است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماسال حل مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان را از اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: در همین راستا نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم‌.

حل مشکلات جانبازان از اهداف نیروی انتظامی ماسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال رحیم مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان در محل فرماندهی انتظامی ماسال اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا الگوی ترویج فرهنگ ایثار، معنویت و عزت در جامعه هستند.

وی بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان را از اهداف این نشست ذکر کرد و افزود: این نشست‌ها تداوم می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی ماسال، خانواده شهدا را پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: تداوم راه و هدف شهدا باید سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان و خدمت به خانواده این عزیزان جزو وظایف همگان است خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که با تمام وجود در خدمت شهدا باشیم و هر آنچه را که انجام می‌دهیم در راستای وظیفه و رضای خدا باشد.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند تصریح کرد: غفلت از اهداف مقدس شهدا و دوری از مسیری که آنها ترسیم کرده‌اند، جفا و کم لطفی در حق است.

وی شهادت را عالی‌ترین سکوی پرتاپ برای رسیدن به مقام والای معنوی دانست و یادآور شد: بزرگ‌ترین وظیفه ما، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ادامه راه آرمان شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول