اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش مغز و اعصاب زنجان خبر داد

برگزاری همایش مغز و اعصاب با حضور متخصصان خارجی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش مغز و اعصاب زنجان گفت: همایش مغز و اعصاب زنجان با حضور 70 متخصص داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مغز و اعصاب با حضور متخصصان خارجی در زنجان

رضا شروین بدو امروز در حاشیه دوازدهمین همایش کشوری مغز و اعصاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دریافت 220 مقاله توسط دبیرخانه همایش مغز و اعصاب زنجان اظهار داشت: بیش از 61 مقاله دریافت شده به صورت پوستر و در حدود 55 مقاله هم به صورت سخنرانی در این همایش ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تعداد میهمانان حاضر در همایش بین‌المللی مغز و اعصاب زنجان گفت: این همایش 70 میهمان داخلی و خارجی دارد.

دبیر علمی همایش مغز و اعصاب زنجان از حضور پزشکان متخصص از چند کشور از جمله پنج متخصص در رشته‌های مختلف مغز و اعصاب ترکیه در زنجان خبر داد و تاکید کرد: این اساتید از متخصصان به نام این رشته محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: اساتید مشهور رشته مغز و اعصاب کشور از دانشگاه‌های مختلف ایران در همایش مغز و اعصاب زنجان حضور دارند.

بدو از رونمایی یک کتاب در همایش مغز و اعصاب زنجان خبر داد که توسط اعضای انجمن مغز و اعصاب ایران تدوین شده است.

وی با اشاره به ابتکاری بودن تالیف کتاب مورد نظر تصریح کرد: این کتاب در واقع برای خانواده‌ها و علاقمندان به مغز و اعصاب تألیف شده و به سوالات پیش‌بینی شده آنها پاسخ می‌دهد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مدت زمان برگزاری همایش مغز و اعصاب زنجان را چهار روز اعلام کرد و افزود: همایش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت صبح و بعداز ظهر و روز جمعه در صبح و در سالن روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی برگزار می‌شود.

وی زبان مقاله‌های تنظیم شده برای ارائه در همایش بین‌المللی مغز و اعصاب زنجان را  انگلیسی و فارسی اعلام و اضافه کرد: همه اسلایدها به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد.

بدو مجموع جلسات علمی پیش‌بینی شده برای همایش بین‌المللی مغز و اعصاب زنجان را 10 جلسه عنوان کرد و ادامه داد: در پایان هر جلسه یک پنل و جلسه پرسش و پاسخ هم برای حضار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول