اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از یک میلیارد ریال هزینه

میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته در گناباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و منطقه، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته در گناباد راه‌اندازی شد.

میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته در گناباد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، عبدالرضا شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و منطقه و امکان استفاده از امکانات مطلوب و با کیفیت و هم‌چنین حضور متخصص و جراح مغز و اعصاب در گناباد میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته خریداری و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به حضور متخصص جراح مغز و اعصاب در شهرستان و به منظور تکمیل سایت جراحی مربوطه، پس از خرید و تکمیل ست‌های تخصصی جراحی و چراغ سیالتیک مورد نیاز در اتاق عمل، پی‌گیری‌های لازم به منظور خرید دستگاه میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته انجام پذیرفت.

شرقی افزود: با بررسی دستگاه‌های موجود در ایران و پی‌گیری از شرکت‌های مختلف، دستگاه میکروسکوپ جراحی مدل OPMI Vorio 700 از کمپانی زایس که از جمله دستگاه‌های پیشرفته و به روز در انجام اعمال  جراحی است، پس از تأیید متخصص جراح مغز و اعصاب و تامین اعتبار لازم توسط سرپرست دانشگاه این دستگاه خریداری، نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر 1میلیارد و 360 میلیون ریال خریداری و پس از تحویل به بیمارستان 15 خرداد بیدخت، نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: آنچه که مسلم است با راه‌اندازی این میکروسکوپ پیشرفته می‌توان نیاز بیماران شهرستان را کامل پاسخ‌گویی کرد و در این ارتباط دیگر نیاز به اعزام بیمار به شهرستان‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول