اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مازندران میزبان کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: مازندران میزبان کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور می‌شود.

مازندران میزبان کنگره جراحان مغز و اعصاب کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد آزادبخت در پنجمین جلسه حاکمیت بالینی مراکز بیمارستان‌های استان که با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد با بیان اینکه افزایش هیئت علمی در ارتقای رضایت‌مندی بیماران و مراجعه کننده‌های مراکز درمانی موثر است، بیان داشت: پیگیر افزایش هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش‌های مختلف تخصصی بودیم که امسال در بخش ارتوپدی بر اساس نیاز اعضای این بخش توانستیم در جذب دو عضو موفق باشیم.
وی تصریح کرد: بخشی از نارضایتی‌های ما در بحث جراحی مغز و اعصاب است، با اهتمامی که در این بخش انجام شد مازندران میزبان کنگره جراحان مغز و اعصاب ایران می‌شود. 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه در مباحث آموزشی باید کارهای زیربنایی انجام شود، تصریح کرد: مباحث آموزشی از مهم‌ترین عوامل موثر در اجرای حاکمیت بالینی است که برای اجرای فعالیت دقیق با بکارگیری پزشک اورژانس می‌توان به ارائه خدمات مطلوب دست یافت.
وی افزود: تفاهمنامه‌ای با دانشگاه در بحث توانبخشی منعقد شد تا در مباحث مختلف این بخش از جمله شنوایی، بینایی سنجی و دیگر موارد از این دست به درستی خدمات‌رسانی شود.
این مسئول در حوزه بهداشت، درمان و آموزش مازندران مباحث گوارشی را از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست.
آزادبخت با بیان اینکه بیمارستان‌های آموزشی استان مازندران در دو منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته و بیمارستان زارع ساری در روند اجرای حاکمیت بالینی روبه رشد، است ابراز داشت: بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، بوعلی، فاطمه الزهرا و رازی قائمشهر باید در این اصل تلاش کنند.
یکی دیگر از مسئولان مرتبط با حاکمیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این‌ باره با اشاره به اینکه بحث‌های رفاهی از عوامل موثر در ارزیابی‌ها محسوب می‌شود، گفت: پاسخگویی به نیازهای رفاهی بیماران از موارد مهم در حاکمیت بالینی به شمار می‌آید که در این باره بیمارستان‌های دولتی مازندران نسبت به سال گذشته یک تا هشت درصد ارتقای رضایت‌مندی داشتند.
افشین امیرخانلو متذکر شد: 23 مرکز بیمارستانی استان مازندران برای حل مسائل حاکمیت بالینی و افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به مراجعه‌کننده‌ها خطاهای پزشکی خود را در فرایندی به کمیته رسیدگی گزارش می‌کنند.
وی در پایان اذعان داشت: وضعیت کمیته‌ها در بحث ارتقای کیفیت از 25 درصد در سال گذشته به 83 درصد امتیاز در سال جاری افزایش یافت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول