اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه اول امسال

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 10.6 درصد اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری این استان در سه ماهه اول امسال از سوی مرکز آمار ایران، 10.6 درصد اعلام شد.

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 10.6 درصد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده شب گذشته در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت باید تلاش کرد تا اقدامات و خدماتی که از سوی مسئولان اجرایی استان صورت گرفته را به نحو شایسته به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات دولت نهم و دهم، افزود: دولت نهم و دهم در طول هفت سال گذشته خدمات بسیار بزرگی را به مردم ارائه داده و بیش از پیش زمینه را برای رشد و آبادانی این استان فراهم کرده است.

فروزنده اشتغال‌زایی را از مهمترین برنامه‌های دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای گسترش اشتغال‌زایی و رفع بیکاری در جامعه از اقدامات مهم این دولت است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از کاهش نرخ بیکاری این استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: نرخ بیکاری این استان در سه ماهه اول امسال از سوی مرکز آمار ایران، 10.6 درصد اعلام شده است.

فروزنده افزود: این در حالی است که در سال 88 نرخ بیکاری، 16.4 درصد و در سال 90 نیز 13.2 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه تولید سرانه این استان در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، تصریح کرد: تولید سرانه استان به دلیل سرمایه‌گذاری‌هایی که در این بخش انجام شده به 31 میلیون ریال افزایش پیدا کرده که این رقم با توجه به اینکه جمعیت چهارمحال و بختیاری تنها یک درصد از جمعیت کل کشور را شامل می‌شود، نسبت به میانگین کشوری مطلوب‌تر است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول