اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

رفع معضل بیکاری دغدغه مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: رفع معضل بیکاری باید دغدغه مسئولان مربوطه باشد.

رفع معضل بیکاری دغدغه مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید تعاونی‌های کشاورزی، دامپروری، مرغداری، صیادی و ... بیش از پیش فعال شده و به افراد واجدالشرایط واگذار شود و باید گفت که جای تعاونی‌های صنعت و معدن در سیستان‌وبلوچستان خالی است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: امروز در حوزه تامین اجتماعی بسیاری از مردم مشکل دارند مسئول مربوطه باید چالش‌های این بخش را رفع و در امور مردم تسریع ایجاد کند.

وی گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با تعامل و هماهنگی و عملکرد مطلوب بیشترین سرمایه وزارت خانه مذکور را برای استان خود جذب کند.

نارویی خطاب به مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: از بین شخصیت‌های شایسته و توانمند شیعه و سنی معاونان خود را انتخاب و از اندیشه و تفکر صاحبنظران در اتاق فکر خود استفاده کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مدیران و مسئولان زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان را فراهم کرده و به کمک آنها استان خود را به جایگاه واقعی بالندگی برسانیم.

کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در این استان ظرفیت‌های فراوان در زمینه ایجاد اشتغال وجود دارد، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های استان به ویژه بخش کشاورزی و صنعت و معدن برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول