اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان خرم‌آباد:

آمار بیکاری در لرستان بالای 30 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: آمار بیکاری در لرستان بالای 30 درصد است، این در صورتی است که برخی از مسئولان آن را بین 13 تا 17 درصد اعلام می‌کنند.

آمار بیکاری در لرستان بالای 30 درصد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدجعفر همت‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد گفت: باید نمایندگان فعلی پیگیر برگشت بودجه لرستان طی سال 89 باشند و علت آن را دنبال و بررسی کنند.

وی افزود: استان لرستان یک استان محروم است و با دست خالی نمی‌شود کاری کرد باید همه مسئولان در جذب اعتبار بیشتر تلاش کنند.

همت‌پور در ادامه با بیان اینکه در سه سفر گذشته هیئت دولت به لرستان امکان دیدار اعضای شوراهای اسلامی با رئیس جمهور فراهم نشده، گفت: یکی از درخواست‌های شورای شهر خرم‌آباد تعیین زمانی برای دیدار اعضا با رئیس جمهوری و طرح مشکلات شهر خرم‌آباد است.

وی افزود: فراهم شدن این امکان فرصت مناسبی را برای طرح مسایل و مشکلات مدیریت شهری خرم‌آباد و رفع برخی از معضلات این شهر را از طریق رئیس جمهور مهیا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: با توجه به در پیش بودن سفر چهارم هیئت دولت به استان لرستان انتظار داریم، مسئولان مربوطه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بتوانند دیداری با رئیس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

همت‌پور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری خرم‌آباد کمبود منابع مالی و اعتباری است، افزود: بسیاری از طرح‌های عمران شهری خرم‌آباد به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول