اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کتاب‌فروشان و ناشران ارومیه:

کتب درسی از 10 شهریورماه در ارومیه توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه کتاب‌فروشان و ناشران ارومیه گفت: دانش‌آموزان ارومیه‌ای می‌توانند از 10 شهریورماه سال جاری کتاب درسی خود را دریافت کنند.

کتب درسی از 10 شهریورماه در ارومیه توزیع می‌شود

حسین سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال با کمبود کتاب مواجه نیستیم و کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان در 200 کتاب‌فروشی در ارومیه بسته‌بندی و پخش شده و طبق دستور اداره چاپ و توزیع کتاب از 10 شهریورماه توزیع می‌شود.

وی با تکذیب کمبود کتاب درسی در ارومیه، تصریح کرد: در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و دانش‌آموزان می‌توانند کتب درسی خود را از 10 شهریورماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها دریافت کنند.

سلیمی با بیان اینکه امسال افزایش قیمت کتاب مشهود نیست، افزود: در سال جاری با افزایش بحرانی قیمت کتاب مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا طبق روال سال‌های گذشته قیمت‌ها افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه شاهد افزایش چهار تا 10 درصدی قیمت کتاب هستیم.

سلیمی افزود: هر سال کتب درسی دانش‌آموزان با هماهنگی‌هایی که با مدارس به عمل می‌آید از طریق کتاب‌فروشی‌هایی که از قبل تعیین شده توزیع می‌شود.

وی اعلام کرد: از قبل کتاب‌فروشی‌هایی که اقدام به توزیع کتب درسی می‌کنند اعلام و دانش‌آموزان می‌توانند کتب درسی خود را در زمان اعلام شده تهیه کنند.

سلیمی با اشاره به بازرسی‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود، گفت: با توجه به اینکه شاید مشکلاتی در این راستا وجود داشته باشد اتحادیه کتاب‌فروشان و ناشران ارومیه بر عملکرد این کتاب‌فروشی‌ها در زمان توزیع نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول