اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تاثیر شگرف کتاب در تحولات فرهنگ اجتماع انکار‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: مطالعه کتاب خوب تاثیر‌گذاری شگرف و چندین برابری نسبت به سایر ابزارهای فرهنگی و تاثیر‌گذار در جامعه را دارد.

تاثیر شگرف کتاب در تحولات فرهنگ اجتماع انکار‌ناپذیر است

ذبیح‌الله عبداللهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در قرن معاصر که تمام ابزارهای تبلیغی، فرهنگی و رسانه‌ای به میدان آمده است کتاب توانسته است ارج و قرب خود را حفظ کرده و طرفدارانش را راضی نگه دارد.

وی با اشاره به تاثیر‌گذاری نمایشگاه کتاب در رشد و ارتقای حوزه فرهنگ، مذهب و معنویت جامعه یادآور شد: هر علاقمند به کتاب با حضور در نمایشگاه سعی می‌کند کتاب مورد علاقه‌اش را پیدا کرده و با مطالعه آن به خواسته‌های روحی و تمایلات حقیقی خود پاسخ دهد.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: کتاب از ابزارهای اساسی در معرفت‌‌بخشی دینی و عقلانی است که به یقین همچنان مورد اقبال مردم است و خانواده‌ها به رغم استفاده از رسانه‌های گروهی نظیر صدا و سیما، اینترنت و فضاهای مجازی و سایبری ارتباط دو سویه خود را با کتاب و کتابخوانی حفظ کرده‌اند.

عبداللهی اهمیت مطالعه کتاب مفید را خاطرنشان کرد و گفت: هر چقدر در جامعه بحث کتاب و کتابخوانی گسترش یابد به همان میزان نسل جوان ما توانمند‌تر و با روحیه شاداب‌تر تربیت شده و با ابزار قوی می‌تواند به مقابله با جنگ تمام عیار دشمن بیاید.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان‌ها در نمایشگاه‌های کتاب عنوان کرد: انتظار می‌رود چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان‌ها توسعه و گسترش یابد و شاهد برپایی نمایشگاه‌های سالانه کتاب در شهرهای مختلف استان باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود از خلخال به عنوان منطقه عالم‌پرور و مهد ادبا و صلحا یاد کرد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس بیان داشت:‌ هر کوچه و برزن این شهر نام و یاد یک شاعر و عالم فرهیخته را نمایانگر است به طوری که این شهر را از قدیم به نام شهر فرهنگی و با اصالت می‌شناسند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول