اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی خبر داد

نمایش کتاب‌های نویسندگان خراسان‌شمالی در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی از برپایی غرفه کتاب‌های نویسندگان استان در هفتمین نمایشگاه کتاب خبر داد.

نمایش کتاب‌های نویسندگان خراسان‌شمالی در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بر همین اساس دو غرفه به همین منظور اختصاص یافته تا آثار نویسندگان استان برای مردم به نمایش درآید.

وی ایجاد بانک اطلاعات نویسندگان در خراسان شمالی را برشمرد و افزود: این بانک اطلاعاتی هم‌اکنون در حال گردآوری است.

دبیر هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی خرید کتاب از نویسندگان را از جمله حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این بخش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی آمادگی برگزاری نمایشگاه هفتم کتاب را دارد، افزود: برای ایاب و ذهاب شهروندان به محل نمایشگاه سه دستگاه اتوبوس به صورت تمام‌وقت از مسیرهای چهارراه 17 شهریور، میدان شهدا، میدان کارگر، تأمین اجتماعی تا نمایشگاه و بالعکس در طول برپایی این رویداد فرهنگی پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: سرویس‌دهی این اتوبوس‌ها به شهروندان رایگان بوده و هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه 145 غرفه برای این نمایشگاه اختصاص یافته است، گفت:‌ بخش‌های مختلفی نیز شامل؛ کودک و نوجوان، جوانان و ... در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به پیش‌بینی تخفیف 40 درصدی در صورت تهیه بن کتاب از سوی شهروندان در این نمایشگاه گفت:‌ تلاش شده تا بن‌های تخفیف با اولویت به مردم واگذار شده و از حق مردم در این راستا حمایت کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: برای ارائه بن تخفیف به مردم سه کانکس در محل نمایشگاه استقرار یافته و کارکنان بانک تا پایان این نمایشگاه حضور داشته و نسبت به تحویل بن به متقاضیان اقدام می‌کنند.

وی همچنین از حضور مشاور اجرایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح این نمایشگاه خبر داد و افزود: البته از معاون فرهنگی وزارتخانه نیز دعوت به عمل آمده که امید می‌رود در آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی حضور داشته باشند.

دبیر هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی افزایش شمار غرفه‌های نمایشگاه و همچنین فضا را از ویژگی‌های این دور از نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی، با وجود تکمیل‌شدن فضای نمایشگاه،‌ همچنان تقاضاها برای حضور در این نمایشگاه وجود دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول