اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفت

احداث 4 کتابخانه عمومی در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مسئول امور کتابخانه‌های خرم‌دره با اشاره به سه کتابخانه موجود خرم‌دره پیش از دولت نهم گفت: تعداد کتابخانه‌های خرم‌دره در دولت‌های نهم و دهم به هفت باب رسیده است.

احداث 4 کتابخانه عمومی در شهرستان خرم‌دره

لیلا صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به فعالیت کتابخانه عمومی کوثر خرم‌دره اظهار داشت: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 885 متر مربع و با زیربنای 800 متر مربع از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این کتابخانه در سال 89 در جشنواره شهید رجایی عنوان واحد عملیاتی برتر شهرستان را به خود اختصاص داد، ابراز داشت: در سال 88 یکی از اعضای فعال این کتابخانه به عنوان کتاب‌خوان برتر کشور انتخاب شد.

مسئول امور کتابخانه‌های خرم‌دره افزود: در سال 90 نیز مسئول این کتابخانه به عنوان کتابدار نمونه استان برگزیده شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی افق با اعتبار 8 میلیارد و 530 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 577 متر مربع احداث شد، گفت: این کتابخانه با اعتبار 500 میلیون ریال تجهیز شد.

صباغی افزود: این کتابخانه در شهریور سال گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

مسئول امور کتابخانه‌های خرم‌دره تصریح کرد: این کتابخانه در حال حاضر با گذشت پنج ماه از افتتاح آن دارای یک هزار و 200 نفر عضو فعال دارد.

وی به فعالیت کتابخانه عمومی شهید مدرس خرم‌دره اشاره و اضافه کرد:‌ این کتابخانه در سال 54 احداث شد که ساختمان این کتابخانه فرسوده شده و تجدید بنای این ساختمان از برنامه‌های آتی امور کتابخانه است.

صباغی در ادامه با بیان اینکه کتابخانه عمومی استاد شهریار روستای قلعه حسینیه در سال 78 افتتاح شده است، عنوان داشت: کتابخانه عمومی توحید در سال 89 در روستای نصیرآباد ایجاد و با اعتبار 200 میلیون ریال تجهیز شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی پیام نیز در سال جاری در روستای نصیرآباد ایجاد و با اعتبار 260 میلیون ریال تجهیز شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول