اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

اجلاس تهران نشان از بی‌تاثیری تحریم‌هاست/ ایران زمینه‌ساز تحول در دنیا

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران نشان‌دهنده بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران است.

اجلاس تهران نشان از بی‌تاثیری تحریم‌هاست/ ایران زمینه‌ساز تحول در دنیا

مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران اظهار کرد: اجلاس سران غیر متعهدها افتخار بزرگی در تاریخ کشور است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی این اتفاق در کشور می‌افتد که هجمه‌ای توسط چند کشور زیادی‌خواه در دنیا ایجاد شده و اجماع جهانی نسبت به ایران به وجود آمده است.

وی حضور 120 کشور غیرمتعهد در تهران را موقعیت بزرگی برای ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: این افتخار بزرگ در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

لاهوتی با بیان اینکه در سه سال آینده جمهوری اسلامی ایران ریاست این اجلاس را بر عهده می‌گیرد خاطر نشان کرد: این جنبش پس از سازمان ملل بیشترین عضو را دارد و این نشان‌دهنده بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه از 120 کشور دنیا 50 کشور در حد سران خود در این اجلاس حضور دارند تصریح کرد: در صورت مدیریت درست این افتخار بزرگ با ریاست ایران در سه سال آینده، فضا به طرف حرکت‌های نو هدایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای کنونی در حال تحول نو است اذعان کرد: امروز دیگر مردم حرف‌هایی که پشت درهای بسته درون کاخ‌ها زده می‌شود را باور ندارند زیرا واقعیت‌ها چیز دیگری است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا در آستانه تحول است یادآور شد: زمینه این تحول را ایران اسلامی رقم زده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول