اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

اجلاس تهران فرصت خوبی برای شکستن تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس، برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها در تهران را زمینه‌ای برای شکستن تحریم‌ها در قالب انعقاد قراردادهای با این کشورها عنوان کرد.

اجلاس تهران فرصت خوبی برای شکستن تحریم‌ها است

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اعضای شرکت‌کننده در این اجلاس با واقعیت‌های نظام اسلامی و ملت ایران و نیز فرافکنی‌های دشمنان آشنا شده و این بستری برای تعامل بیشتر با آن کشورها می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد در حاشیه این اجلاس قطع به یقین جلسه‌های دیگری برگزار می‌شود که می‌توان از آنها به نفع ایران با انعقاد قراردادهای اقتصادی و روابط بین‌الملل استفاده کرد.

وی نقش کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس تهران در مجامع بین‌المللی را تعیین‌کننده و موثر دانست و اضافه کرد: بدون شک اجلاس جنبش غیرمتعهد مسیر را برای ارتقای جایگاه ایران در جهان هموار می‌سازد.

به گفته قادرمرزی، جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی در جایگاه خوبی قرار داشته و به پیروزی‌های مختلفی دست یافته است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجلاس مهم و بزرگ جنبش عدم‌تعهد با حضور سران و مقامات عالی کشورهای مختلف جهان در حالی در ایران برگزار می‌شود که دشمنان ایران را منزوی می‌خوانند.

وی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها، خاطرنشان کرد: جنبش غیرمتعهدها از مهم‌ترین جنبش‌های جهانی است که پس از سازمان ملل متحد نقش بسیار تاثیرگذاری در عرصه‌های جهانی دارد.

قادرمرزی در پایان حضور اعضای این جنبش در تهران را پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواند که با سمپاشی‌های فراوان می‌خواستند مانع از حضور این کشورها در اجلاس تهران شوند.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول