اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

صدای شکسته شدن بنیان صهیونیسم‌ به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: امروز صدای شکسته شدن بنیان صهیونیسم‌ با بیداری اسلامی به گوش می‌رسد.

صدای شکسته شدن بنیان صهیونیسم‌ به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: زبان از اوج شکوه و عظمت و شور علوی و حماسه حسینی ملت ایران همراه با بیش از 50 کشور دنیا قاصر است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان امروز تاریخ جدیدی را خلق کرده‌اند، افزود: فریاد خشم مردم گیلان از رژیم غاصب صهیونیستی به گوش تمام مردم جهان رسید.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز صدای شکستن بنیان صهیونیسم‌ها با بیداری اسلامی به گوش می‌رسد، ادامه داد: امام راحل برای کوتاه کردن دست رژیم غاصب صهیونیستی از تمام مسلمانان جهان دعوت کرد که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به صحنه بیایند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با گام‌های استوار مردم در برابر زیاده‌خواهی رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌اند، گفت: امروز در حال گذر از پیچ تاریخی هستیم و دنیا گمشده خود را توسط امام راحل و مقام معظم رهبری پیدا کرده است.

سعادتی با اشاره به موقعیت رهبری در دنیا افزود: دشمن اعتراف دارد مقام معظم رهبری ابر حریف استکبار است و در مقابل صهیونیسم‌‌ها ایستادگی می‌کند. نتانیاهوی خبیث اعتراف می‌کند که به هر طرف می‌نگرد خمینی خامنه‌ای را می‌نگرد.

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه تحول عظیمی در جهان اسلام در حال وقوع است، اذعان کرد: بیداری اسلامی حکومت‌های منطقه را متلاطم کرده و صحنه‌های استثنایی در کشورهای تونس و مصر به وجود آورده است.

وی تحولات در خاورمیانه جدید و جنبش وال‌استریت را نشان دهنده صدور انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این جنبش‌ها نشان می‌دهد که پیام امام (ره) در تمام دنیا طنین‌انداز شده است.

سعادتی با بیان اینکه پرچم‌های کفر و ستم به زیر کشیده می‌شوند، یاد آور شد: پرچم اسلام در جهان برافراشته می‌شود و این امر جای شکرگزاری دارد.

وی درباره انتفاضه فلسطین بیان کرد: انتفاضه فلسطین موجب احیای آن شده و دشمن را وادار کرده از سیاست تهاجمی به تدافعی روی آورد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول