اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته گیلان خبر داد

راهیابی 12 کاراته‌کای گیلان به تیم ‌ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته گیلان از راهیابی 12 کاراته‌کای گیلان به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشور خبر داد.

راهیابی 12 کاراته‌کای گیلان به تیم ‌ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدحسین اصغریان عصر امروز در جمع اعضای هیئت کاراته استان اظهار کرد: فدراسیون کاراته برای تشکیل تیم زیر 23 سال از 63 کاراته‌کا برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

وی افزود: عماد مژدهی، آروین باقری، وحید حسنی‌پور، نیما شافعی، محمد قاسمی، سینا یزدانی، دادیار رهنما، امیررضا پورمحمد، مازیار رهنما، فرزام فرزانه، فرهنگ فرزانه و سعید عباسی از گیلان به این اردو دعوت شده‌اند.

به گفته این مسئول، نفرات دعوت شده در مرکز آموزش سالن شهید کبکانیان تهران حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: فدراسیون در راستای پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان و به دلیل ظرفیت بالای رشته کاراته در نظر دارد طبق شاخص‌های اجرای مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی مورد نظر کادر فنی، سوابق قهرمانی، آمادگی جسمانی و ویژگی‌های آن‌ترو پومتریکی (پیکرسنجی) نفرات مورد نظر را از بین نفرات دعوت شده گزینش کند.

اصغریان مربیگری تیم کاراته زیر 23 سال «امید» را بر عهده مربی توانمند کاراته گیلان «مسعود رهنما» عنوان کرد.

وی از قهرمانی بانوان گیلان در رقابت‌های کشوری خبر داد و ابراز کرد: در این رقابت‌ها گیلان با 17 طلا، هفت نقره و 9 برنز توانست مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

رئیس هیئت کاراته گیلان تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها را 450 نفر از 14 استان کشور عنوان کرد و یادآور شد: در این مسابقات 60 نفر از بانوان گیلان در تمام رده‌های سنی و در گروه کمربندی قهوه‌ای و مشکی در بخش شوتوکان SKI با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این رقابت‌ها کرمان مقام دوم و استان‌های یزد و البرز به طور مشترک مقام سومی را کسب کردند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم قزوین اهدا شد.

به گفته اصغریان، در این مسابقات معصومه دیو بند به عنوان مربی، معصومه علیزاده سرپرست و سیما معتمدی، آمنه زکاله، هاجر حیدری‌زاده و پریا اعتمادزاده به عنوان داور، ورزشکاران گیلانی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول