اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور شوتوکان SKA

کاراته‌کاهای اصفهانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان اصفهان گفت: در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان SKA کاراته‌کاهای اصفهانی خوش درخشیدند.

کاراته‌کاهای اصفهانی خوش درخشیدند

مهران بارونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشوری کاراته سبک شوتوکان SKA روز گذشته برگزار شد رقابت‌ بسیار خوبی را در میان استان‌های مختلف شاهد بودیم و کاراته‌کاهای اصفهانی با درخشش در این رقابت‌ها به کار خود پایان دادند.

وی در مورد شرایط برگزاری این رقابت‌ها افزود: این مسابقات با حضور 900 کاراته‌کا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که تیم منتخب شوتوکان SKA استان اصفهان با حضور 50 نفر شرکت‌کننده در این رقابت‌ها توانست در مجموع مدال‌ها مقام سوم این رقابت‌ها را پس از استان‌های گیلان و هرمزگان به دست آورد.

دبیر هیئت کاراته استان اصفهان ادامه داد: در کاتای تیمی نونهالان مقام نخست و سوم این رده از آن اصفهان شد و همچنین توانستیم در کاتای تیمی جوانان مقام نخست و سوم مشترک و همچنین در کاتای تیمی بزرگسالان نیز مقام دوم را کسب کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول