اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان:

نفرات برتر کاراته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: نفرات برتر کاراته از استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

نفرات برتر کاراته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند

علی دعوائی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 200 کاراته‌کا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان روز جمعه سوم شهریورماه در سالن مجموعه ورزشی رسالت شهرستان دولت‌آباد برگزار شد.

وی تاکید کرد: این مسابقات که به منظور انتخابی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد در پایان چهار نفر برتر هر وزن از هر رده برای شرکت در مسابقات کشور سبک انتخاب و به اردوی تیم کیوکوشین استان دعوت شدند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان ادامه داد: شهردار برخوار و دولت‌آباد به همراه اکبر دهقانی مسئول کمیته داوران، داریوش باقری مسئول کیوکوشین ماتسوشیما استان، افشین طباطبایی نماینده کیوکوشین ماتسوشیما خاورمیانه و علی‌اکبر قاسمی مسئول کمیته داوران کیوکوشین ماتسوشیما کشور در سالن مسابقات حضور یافتند و از نزدیک از این رقابت‌ها دیدن کردند.

وی افزود: در حاشیه این رقابت‌ها استاژ ارتقای داوری با حضور 60 نفر از داوران این سبک و به مدرسی علی‌اکبر قاسمی رئیس کمیته داوران کیوکوشین ماتسوشیما کشور روز پنج‌شنبه دوم شهریورماه در سالن رسالت برگزار و پس از برگزاری آزمون تئوری و عملی تمام نفرات با کسب حد نصاب نمره، موفق به ارتقای درجه داوری خود شدند.

به گزارش فارس، گفتنی است مسابقات قهرمانی کشوری کیوکوشین ماتسوشیما کشور 22 و 23 شهریورماه در کرمان برگزار می‌شود و تیم منتخب استان خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول