اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یکسال دوری از تیم ملی

3 کاراته‌کای قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از دعوت سه کاراته‌کای قمی به تیم ملی رده سنی زیر 23 سال کشورمان خبر داد.

3 کاراته‌کای قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت برترین‌های قاره کهن به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد، اردوی تیم‌های ملی در حال آغاز شدن است.

وی ادامه داد: در واقع نخستین تیمی که بعد از پایان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تمرینات آماده‌سازی خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی آغاز کرد، تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان بود و اکنون نیز تیم رده سنی زیر 23 سال تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

دبیر هیئت کاراته استان قم بیان داشت: تیم ملی کاراته رده سنی زیر 23 سال کشورمان با ترکیبی از پشتوانه‌های کاراته کشور که بسیاری از آنها سابقه کسب عنوان از مسابقات مهم برون مرزی نظیر رقابت‌های قهرمانی آسیا را دارند، تشکیل شده است.

وی یاد آور شد: این تیم در حالی تمرینات خود را از روز دوشنبه هفته آینده یعنی دوازدهم شهریور ماه در تهران آغاز می‌کند که در بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی این تیم، سه کاراته‌کای قمی نیز حضور خواهند داشت.

برخورداری بیان کرد: محمد شایگان، مجید شاکری و سجاد شمس سه کاراته‌کای قمی هستند که بعد از حضور در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اکنون به تیم ملی امید دعوت شده‌اند تا بخت خود را برای اعزام به رقابت‌های مهم برون مرزی بیازمایند.

وی یادآور شد: محمد شایگان یکی از پر افتخارترین کاراته‌کاهای قمی است که سابقه حضور در میادین مختلف بین‌المللی و آسیایی را دارد و موفق به کسب عنوان‌های ارزشمندی همچون مقام قهرمانی کاراته نوجوانان و جوانان آسیا شده و در مسابقات بین‌المللی نیز دو مدال طلا و نقره کسب کرده است.

دبیر هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: این در حالی است که سجاد شمس و مجید شاکری نیز از استعدادهای بسیار خوب کاراته قم محسوب می‌شوند و می‌توانند با حضور در اردوی تیم ملی زیر 23 سال توانمندی خود را برای عضویت در تیم ملی کشورمان نشان دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول