اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

حضور در بین ستارگان جهان نشانه قدرت کاراته قم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: حضور سه نفر از برترین‌های کاراته قم در بین ستارگان کاراته جهان نشان از قدرت کاراته قم است و باید تلاش کنیم این قدرتمندی حفظ شود.

حضور در بین ستارگان جهان نشانه قدرت کاراته قم است

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور و محمدهادی داودآبادی سه کاراته‌کای قمی هستند که در رده‌بندی اخیر فدراسیون جهانی کاراته از ستارگان کاراته جهان در بین برترین‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از برترین‌های کاراته قم به مسابقات آسیایی اعزام شدند تصریح کرد: نسبت به موفقیت آنها مطمئن بودیم و خوشبختانه آنها توانستند در جدال با برترین‌های قاره کهن سه مدال خوشرنگ طلا و برنز را برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان بیاورند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: پیش‌بینی اهالی کاراته این بود که سطح مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بسیار بالا باشد اما اگر کاراته‌کارهای جوان و آینده‌دار کشورمان از تمام توانایی خود استفاده کنند، می‌توانند در این مسابقات بهترین عناوین را از آن خود کنند که خوشبختانه همین اتفاق نیز رخ داد.

وی عنوان داشت: موفقیت تیم ملی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حضور تمام کشورهای آسیایی، نشان می‌دهد نفرات و تیمی آماده داشتیم که می‌توانست با قدرت برای کسب مقام قهرمانی نیز در مسابقات آسیایی تلاش کند.

عابدی افزود: پیکارهای قهرمانی آسیا میدان آسانی نبود که بتوان به سادگی از آن مدال گرفت، زیرا کاراته‌کاهای مدعی آسیا در این مسابقات شرکت کردند و همگی تیم‌ها با بهترین نفرات خود مدعی کسب موفقیت در این رقابت‌ها به چین آمده بودند.

عابدی ابراز داشت: پیش از این در اردو‌های آماده‌سازی و همچنین رقابت‌های معتبر میزان آمادگی ملی‌پوشان حاضر در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا محک زده‌ شد و خوشبختانه تمام نفرات تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان از جمله کاراته‌کاهای خوب و شایسته قمی وضعیت بسیار خوبی کسب کرده بودند.

وی ادامه داد: هر چهار کاراته‌کای قمی در این مسابقات با تمام توان و قدرت به دنبال کسب مدال بودند، زیرا شایستگی و توانمندی کاراته‌کارهای قمی آنقدر زیاد است که توانستند در هر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان این مسابقات مدعی کسب مدال باشند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تاکید کرد: هر چهار کاراته‌کای اعزامی به این مسابقات، از چهره‌های مستعد کاراته کشور هستند و در مجموع تیم ملی با حضور این کاراته‌کاهای توانمندی با داشتن بهترین نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا رفت و با دست پر و کسب عناوینی در خور شأن کاراته کشورمان به میهن بازگشت.

وی تاکید کرد: نفراتی که در مسابقات آسیایی حاضر شدند، به ترتیب علیرضا قاضی کاراته‌کای دارنده مدال طلا و عنوان قهرمانی آسیا است و سعید علیپور و ناصر نجفی نیز توانستند مدال برنز این دوره از پیکارها را بر گردن بیاویزند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول