اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کاراته کشور حاصل شد

کسب 9 مدال توسط کاراته‌کاران سیرجانی

خبرگزاری فارس: در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک شوتوکان اس‌کی‌ای کاراته‌کاران سیرجانی با کسب دو مدال طلا، دو ‌‌نقره و پنج برنز خوش درخشیدند.

کسب 9 مدال توسط کاراته‌کاران سیرجانی

قاسم مظفری مسئول باشگاه کاراته شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت:‌ مسابقات قهرمانی کاراته کشور طی مدت سه رو‌ز در شهرستان قدس استان تهران با شرکت 25 استان کشور در قالب 800 نفر کاراته کار برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مسابقات حسین سلطانی و حسین زند مقام اول، مجید کامجو و محمدحسین نیکبخت صاحب مدال نقره و مرتضی دلیجانی، پوریا سلطانی، رضا نظری، محمدامین پورصادقی و امیر محمد عباسی پنج مدال برنز در این مسابقات را کسب کردند. 

مظفری استان کرمان را در مسابقات کاراته و سایر مسابقات ورزشی در کشور پیشرو و صاحب مقام عنوان کرد و گفت: جوانان سیرجانی نیز با تلاش و کوشش خود به جایگاه رفیع ورزشی خود در این استان راه یافتند.

به گزارش فارس در بخش تیمی این مسابقات نیز استان گیلان مقام اول و استان‌های هرمزگان و اصفهان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول